Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jordgubbe: Vi fick reda på kön på RUL.
Speck: Lät verkligen som perfekt julklapp
Strössel: På fredag kommer din bebis efter
Jordgubbe: Vi fick reda på kön på RUL.
Speck: Lät verkligen som perfekt julklapp
Strössel: På fredag kommer din bebis efter
Jordgubbe: Har du testat Novalucol för att se om det hjälper ens lite?
Strössel: Det enda vi vill höra från dig på fredag är kön, längd och vikt
Carlan: Skönt att allt är bra med bebis!
Aurora: Grattis till v37 och njut av att må bra!
Najje: Som jag skrev tidigare, passa på o njut! Du vet inte om du senare råkar ut för värsta foglossningen så tänk inte på andra som mår dåligt utan njut av att må bra o njut av din tvillinggraviditet!
Karmosin: Tack .
Ego: Stannade hemma från jobbet idag, förkylningen vann över min envishet...
Tänkte att varför ska jag släpa mig till jobbet när jag är gravid, trött och förkyld? Jag har all rätt att stanna hemma o försöka bli frisk istället för att köra helt slut på mig själv...
Något positivt i eländet är att jag har bara 50 dagar kvar till BF
kasa: Känner mig inte värst intelligent idag. Men har du något dokument som finns på nätet som du tänkt länka till eller bara klistra in text?
Carlan: Visst är det häftigt att komma under varje tiotal
Strössel: Fredag blir det så du har all tid i världen att hämta vagnen
Aurora: Vi ska nog göra lådorna efter att bebis kommit, tror att maken lovat fixa det . I alla fall måste vi rensa ur frysen innan vi kan frysa ner något mer. Ingen leverlåda hos er?
Dealiy: Du får bara tvinga dig själv till att äta! Jag mår ibland så illa att jag inte vill ha något heller men då får maken laga till något o så får jag tvinga i mig en del. Se framför allt till att du får i dig rikligt med frukt och grönsaker!
Enya: Om du spyr tycker jag att du på en gång ska boka tid till läkare och be att få Lergigan utskrivet! För mig har det viktiga varit att äta något hela tiden så att jag inte hinner bli för hungrig. I början åt jag morots- & gurkstavar som mellanmål. Har nu övergått till nötter och frukt. Jag har varit konstig och blir mer illamående (just nu) av socker och kött. Går bättre att äta pasta förutom att jag får halsbränna av det. Hoppas du hittar något som passar dig.
Aurora: Vi brukar också frysa ner åtminstone en del av lådorna men som sagt har liten frys nu o ingen plats så måste rensa först...
Jag har bra recept på leverlåda om du är intresserad...
Enya: Bör du inte höra om det finns något annat preparat du kan prova istället? Hoppas att du slutar må illa kring v12 som de flesta andra o slipper må illa hela graviditeten som jag.
´Kasa: Du måste nog publicera de på webben först för att kunna länka till de. Eller så får du spara om de till något annat bildformat och lägga upp som en vanlig bifogad bild.
Speck: Morotslåda och kålrotslåda hör julen till. För min del äter jag inga stora mängder av det och får jag det till julafton är jag glad, märker jag att bebis får magknip får jag avstå resten av tiden... Hoppas ni båda blir friska snart! Jo jag har säkert smittat er, blev ju själv smittad via telefonen
Strössel: Helt rätt, koncentrera dig på att må bra o vänta på bebis!
Aurora: Ska se om jag inte orkar o hinner med att fixa recept till dig imorgon. Jag kan skriva ner våra för morot o kålrot också om du vill...
Eileen: Borde man inte kolla med BM först innan man tar Gainomax? Vad innehåller den?
Aurora: Har nog tänkt stanna hemma imorgon också så hinna borde jag
Viksan: Känner igen det där med att gråta av utmattning, har också gjort det några gånger när jag sovit dåligt och varit tvungen att jobba. Hoppas att det blir bättre för dig snart! Kram!
anderska: Grattis till ny vecka!
Jis: Härligt att du gillade det, man behöver få sig ett gott skratt lite nu och då .
Carlan & Karmosin: Jag har också tänkt att köpa mycket rosa o lila till vår lilla prinsessa. När hon sen blir större får hon vara med o välja kläder men innan hon kan uttrycka sin mening får hon gå klädd som mamma vill
Strössel: Den är jättefin!