Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Ja eller hur .... Både min syster och min mamma hade. Skitäckligt. Kliar överallt nu..
Ja eller hur .... Både min syster och min mamma hade. Skitäckligt. Kliar överallt nu..
Kelsson. Jag var ju inne i fredags. Allt ser bra ut. Dem säger bara att det kan vara så. Hormonpåverkan.
Har börjat blöda mycket nu. Är på akuten. Jättelång väntetid. Känns inget vidare ..
Hemma igen. Allt ser fortsatt bra ut. Det verkar som att moderkakan som håller på att bildas hamnar lite tokigt. I framkant tror jag han sa. Det kan göra att det blöder och har jag otur kommer det fortsätta.
Ja känner mig lugnare i alla fall. Men jobbigt att blöda.
Kram till alla.
Jis: sa dem oxå till dig att det troligtvis blir kejsarsnitt om allt går vägen ?
Jag har oxå hört att KUB kan missvisa vid IVF och vår BM sa samma sak som din Kelsson att det bara ger en en fingervisning.
Hon gillade inte alls KUB då det gett felaktiga resultat massor med gånger och skrämt upp massor med folk i onödan.
Jag har nog sagt det innan att det för oss dessutom visade låg riskt på trisomi 21 och hög risk på 13 och 18 men i själva verket var det 21 som bebis hade.
Ja jag är ju inget fan av KUB men vill man få en chans att se bebis en extra gång är det ju bra.
Vi får se igen vid moderkaksprov och jag är såklart lite orolig för missfall men risken är liten. På akkis är det mindre än 0,5 % risk. Det är tyvärr en risk vi måste ta.
Kram
Jis. Vad bra. Hoppas min oxå gör det.
Deaily:Jag är i 8+6 i dag. 22,6 mm var fostret. Moderkakan e väl på g att ta över vet inte riktigt när dock.
Gula blir dem när det torkat. Så har jag i vanliga fall oxå.
Nalle: hade blivit impad om du fått i dig 3 stänger ;)