Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Dealiy: jag har nästan aldrig haft ömma bröst. Tror det kommer och går för alla.

• Lindis1974
    Kelsson1 skrev 2011-09-20 08:08:02 följande:

Jis: Kommentarer om magstorlek förstår inte folk att det sårar en känslig gravid kvinna. Vi oroar oss tillräckligt mycket ändå! Vi har alla perfekt magstorlek! SÅ DET SÅ!

Måste erkännas att jag inte heller är speciellt romantisk o köper inte presenter, man kan vara bra på annat

Lindis: Såg i Listan (för ursprungstråden) att du fortfarande står som väntar.... Har du tänkt att uppdatera ens lite?

På torsdag ska jag uppdatera :)
    Vet knappt vart listan är...
  • Lindis1974
    Kelsson1 skrev 2011-09-20 12:59:34 följande:
    Najje: Väldigt bra. Ska du "småäta" emellan måltiderna rekomenderar jag morötter eller ibland nötter. . Tänk nu är enda gången i livet vi är glada åt att bli stora

Strössel: Har kommit så långt som till att putsa köksfönstret (för flera flera veckor sedan) och där har det stannat. Behöver verkligen ta mig an sovrums o vardagsrumsfönstrena också men ORKAR INTE!

kasa: Jag kör med hyvel o har ju inte sett något på ett tag så kör på känslan . Tror att "blåmärkena" efter vaxning beror på ökad blodmängd o cirkulation. Har tyvärr inget bra att komma med...

Lindis: Härligt, väntar då på torsdag . Listan hittar du enklast om du går in på ursprungstråden då finns en länk i trådstarten. Eller har du inte den som favorit? Jag har alla trådar jag skrivit i som favoriter, direkt under Forum, Mina Favoriter...
    Jodå.. har favorit. KOm bara inte i håg att den listan låg där:)
  • Lindis1974

Oj vad ni skriver.
    Får skriva kram till alla för jag hinner inte kommentera allt :)
    Ego: V8 i dag. Börjar bli så nervös över torsdag och VUL. Tänk om inget hjärta pickar.. Usch måste tänka positivt !

• Lindis1974

Du med Dealiy! Är galet nervös och har sovit så dåligt.
    Stor kram

• Lindis1974

Hjärtat tickar:)
    11 mm liten groda finns där inne.
    BF 7 maj.
    :)

• Lindis1974
    Najje79 skrev 2011-09-22 13:18:24 följande:
    Lindis och dealiy: GRATTIS!! Åh vad härligt att allt såg bra ut!
    Fast nu börjar jag nojja att mina var så små (bara 7mm) när era var nästan en halv cm större! Tänk om det blir MA! Jag är jätteorolig och har varit det senaste två dagarna.....
    Men det är ju så olika. I vilken vecka var du när du hade VUL?
  • Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-22 12:47:14 följande:
    Tack så mkt ! :) Är lycklig !! Ligger o njuter ! Allt är underbart !!

Lindis ! Stort GRATTIS :) va härligt !!
    Grattis till dig med:)
    Vilket datum har du BF?
  • Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-22 13:34:11 följande:
    Kan de inte ha göra Me att dem är 2
    Me? Bara en tanke :)

Lindis : 1/5 sa bm :) kan kanske inte rikigt gå efter de ännu :) men efter ul sen så vet dem ju mer :)
    Aha då ligger du ca 6 dagar för mig enligt BF:)
  • Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-22 14:05:35 följande:
    Är v 7+ nu :) Dudå?!:)
    7+2
    Såg nu att på papparet att jag fick BF 5 maj. Så 3-4 dagar mellan :)
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011