• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Nu har jag fått min Beco Butterfly 2, när jag satte W i den så kändes nackstödet så himla lågt. Det var verkligen inget stöd för hans nacke alls. När jag testade Gemini så var den mkt högre i nacken. Den vart dessutom vadderad vilken Butterflyen inte var, Hur upplever ni era ni som har?

• Jis
    Luella skrev 2012-02-28 21:13:50 följande:
    Vilket Itrim ska du till? Vill du ses innan eller efter i så fall?
    Jag ska till det i Liljeholmen, dom flyttade tiden till kl 13 så innan kanske? När kan du?
  • Jis
    Vickan I skrev 2012-02-28 21:29:17 följande:
    Vart ska ni ses och promenera? Ska ev in till stan (stadion) och köpa mjölkfria grötar etc i en specialaffär där. Om fisen verkar ha en ok dag vill säga...
    Jag kan gå vart som, vad säger ni Luella och Vickan. Jag skulle kunna tänka mig att kolla in Bonti och handla upp mitt presentkort

Luella, svarar dig med mitt nr. 
  • Jis
    Luella skrev 2012-02-28 22:07:05 följande:
    Jis: Jag såg på din blogg att du ska sälja din Beco. Finns det selar som även har stöd för nacken när dom blir större? På min Beco finns någon form av "lapp" som man kan dra över huvudet om det är soligt/regnar/snöar/blåser. Fick du med det?
    Geminin hade mkt bättre skydd för nacken. Ska testa den igen i helgen tror jag. jag fick med det andra sol/snö/regn skyddet.
    Upplever du att det är dåligt nackskydd oxå? 
  • Jis
    Najje79 skrev 2012-02-29 14:55:28 följande:
    maria liam: Tack för svar. Ja då borde ju 160 ml räcka till en nyfödd om de ammar också. Fast amningen är inget jag tar för givet faktiskt. Köper man ersättning i vanlig mataffär? Jag känner mig helt lost!
    du kan köpa det på alla matvaruaffärer, vi kör med NAN som är skonsammare mot deras magar än Semper.
    Vi kör på pulver, blir så mkt billigare än färdiga tetra.
    Det är lätt att bland oxå. Jag kör på att jag kokar vatten, låter det svalna och sen när det är daga stt göra flaskorna så är vattnet lagom varmt å bra att blanda med.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011