• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Gud vilka fina smycken Vickan.

jag tänkte oxå sälja lite, men som sagt, ger det några pengar om det är typ H&M, Lindex osv?

Idag hälsade vi på världens stoltaste morfar på jobbet, åh va glad han blev. Sånt värmer i hjärtat. 

• Jis

Jag märker ingen skillnad på W när han har varit på kalas tex och fler personer än vi har hållt i honom. Det jag är viktig med att säga är att dom ska sprita sina händer innan de håller i honom. 
    Idag höll tex min pappas kollega W meddans jag fixade med blöjbyte och är jag på jobbet så kanske 3 olika personer (mina vänner) håller honom och han verkar som sagt inte bry sig alls. Barn är ju olika.

Jag ska nog göra lite  paket tror jag, har hur mkt Mexx och Esprit klädet som helst. Rensade ut alla kläder i storlek 56 idag, det skar i hjärtat :-/

Imorgon ska P vara hemma med W en heldag, jag ska åka till Romme å åka skidor med mitt jobb. Å vet ni, jag kom i mina skidkläder, dom sitter tight men jag kommer i dom. Å då satt dom tight redan förra året...Vågen visar -3 kilo på 5 dagar... 

• Jis

Kelsson: SL svarade och bad om ursäkt + att dom skulle ta upp det med chaufförens arbetsledare. Så det var bra. Dom ville ha lite mer uppgifter ang busse osv...Så dom verkar ta det seriöst (det hade jag oxå gjort om jag fått det mailet som min man skickade, det var inte snällt på nått sätt.)

• Jis

Min super kille ligger ju på + 1 på vikt och hela + 3 på längden för sin ålder...Han har just nu 62, de allra flesta funkar fint. Men det är nog bara frågan om någon vecka innan vi går över till 68. Jag har sorterat hans kläder och vi har MYCKET kläder i 68, typ helt galet...

• Jis

Hemma från Romme, inga ben brutna :)
    P har haft en fin dag med W, roligt att han fick inblick i hur det är att vara hemma med honom redan nu.

Hm, det där med flaskorna, jag kör vidare på MAM-flaskorna tills jag hör något annat...
    Grattis till både lyckat RUL och 3D UL. Spännande :) 

• Jis

Ang BB-väskan så låg jag kvar i 5 dagar så jag var glad att jag hade en hel del med mig.
    Det jag uppskattade allra mest var följande:
    Bekväma mjukisbrallor
    Mjuka sköna tröjor
    Sport BH som var mjuk
    Innertofflor att hasa omkring i i korridorren
    Vattenflaska
    Shampo, balsam och duschcremé (skönt att lukta som hemma)
    Kexchoklad och annat energirikt godis 
    Ipaden
    Laddare till mobilen
    Mycket kläder till bebisen i små storlekar, även fast W var stor när han föddes (4590 gram och 54 cm lång) så hade han storlek 50.
    Glöm inte lilla mössan.

Det jag inte använde var:
    Toalettpappret jag hade med mig (mjukt) jag duschade efter varje toalettbesök för att minimera risken för infektion
     Böcker (hur tänkte jag där?)

• Jis
    massadillan skrev 2012-03-10 09:31:50 följande:

Jag har en hemsk magsjuka har spytt två nätter i rad!!! Jag eller mest sambon är orolig för bebis. Jag har ingen aptit och får inte i mig så mycket. VAD vet ni?? Kan bebis ta stryk av magsjukan??

ta Resporb, det är ju vätskeersättning med alla mineraler du behöver. Försök att få i din nyp blåbärssoppa. Krya på dig!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011