• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jag tar honom gärna Vickan :) Ett litet tag iaf.
    Hur går det för dig med mat osv? Jag kommer fortfarande gärna över och göder dig
    Inatt så hade W en sån natt, han vaknade vid 23, 01.45, 04 och 06.30. Herrgud säger jag bara. Är knappt människa idag.
    Ska ändå ta mig en långpromenad i solen, det måste ju pigga upp lite  

• Jis

MariaLiam, min mens kom förra månaden, å som en klocka kom den prick 26 dagar senare som den skulle.  Om man har mens har man per automatik ÄL då? Jag har massa stickor sedan förra omgången så här kan testat. Inte för att vi kommer försöka få barn nu. Vi vill gärna ha några år emellan barnen, men har samtidigt sagt att blir det barn så blir det å då kommer det vara välkommet (såklart).
    Tycker att det är modigt av er att försöka igen så snart, med tanke på att inte varit helt smärtfritt med L. Tror du din man kommer ta ett större ansvar när ni har två barn? Alltså, detta är inte dömande på något sätt utan bara en undran.
    Jag tycker att det är svårt nog att få ihop livet (och samlivet) med en liten W, hur svårt skulle det då inte vara med två? 

• Jis

Kattm, stort grattis, både till födelsedag och till förvärkar. Nu håller vi tummarna.
    Kasa, jag hänger gärna med, mitt SATS kort är giltigt i april ut så jag passar mer än gärna på att gå på alla pass jag kan :)

Ego: sitter med världens finaste bebis i knät, han är så upptagen av sina händer så han sitter helt still och är glad över det Haha, tur att han är lättroad. han tappar massa hår oxå, å det kommer massa nytt ljust  under det mörka, roligt att se vilken färg det blir tillslut. 

• Jis

Kasa, Gud va duktig du är. Å gud så snygg du är. Jösses amalia!
    Jag kommer dessvärre inte kunna träna, SATS hade avslutat mitt kort utan min vetskap, Mkt spännande. Dom fattade inte hur det hade hänt...  

• Jis

Skatten, jag blev igångsatt och födde vaginalt. Tydligen så slutar ca 50% av igångsättningarna i snitt...Men å andra sidan så kan ju en planerad vaginal förlossningen sluta i snitt likaväl...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011