• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Välkommen Misscat, härligt att få välkomna dig hit. Försök att njuta. Jag blödde oxå massor men nu har jag en liten Waldemar som äter på sina fötter brevid mig

Ninina, vad du än väljer så hoppas jag att det blir bra. Kram 

• Jis
    MissCat skrev 2012-05-11 09:47:34 följande:
    Hehe Jis, ja han är minsann en väldigt bestämd herre det där :P Han är nog en av de få som inte bryr sig vad det kostar med prover osv, han tar allt man behöver!

Har du gått länge hos han?  Jag fick just veta att min BM som jag har gått hos har gått i pension så vet du någon som är bra där nu?

Skall ringa dit idag och få tid till inskrivning.
    Jag började gå hos honom när jag blev gravid. Han är ju super seriös men som sagt lite speciell. Jag kan rekomendera att du går till Karin (kommer inte ihåg efternamn tror bara det finns en) på Specen, underbar BM, lugn, kunnig å bara underbar. Man går ju trots allt rätt ofta dit så det är viktigt att det fungerar.
  • Jis

Jag körde på samma som Speck, jag litade till 100% på personalen. Vi hade gjort en del andningsövningar hemma å lite massage men thats it. P fanns där för mig precis som han skulle, han puschade mig när jag behövde det, han gav mig vatten, han lät mig hållas när jag var överjävlig och elak. Så i det stora hela är jag super nöjd med hans insats :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011