Tredjemaj: Du kan göra som jag gör - jag sparar alltid fotot i dess "normala" upplösning, men fotot får inte vara större än 2 MB för att få laddas upp, så jag ändrar storleken på bilden och väljer "spara som" så jag inte skriver över "orginalet", och så sätter jag ett s efter filnamnet (för small, så jag själv har koll) och SEN går de finfint o ladda upp, så brukar jag ta bort s-bilden när jag laddat upp den (onödigt o ha dubletter sparade på disken liksom).
Grattis igen till plus, och grattis till dig också Spets!
Ego: Förlåt mig, men jag vill verkligen inte läsa om allt detta nu, jag fick skitmycket ångest över alla era kommentarer om allt som inte syns vid kub och att det ger missvisande resultat och allt..
För att prata om nåt roligare - vi åkte till IKEA igår och handlade upp oss på massa bebis-saker! Vi köpte ett "baby start kit" som innehöll badbalja, skötbordsunderlägg + 2 klädslar, 10 tvättlappar, skallra, madrasskydd, och så köpte vi skötbord, snuttefiltar (typ mjuka bomullsfiltar som man kan ha vid amning osv), gardiner, matta, madrass till spjälsäng men spjälsäng o bäddmadrass var slut så de får vi åka tillbaka efter, kudde, täcke, dra-på-lakan, påslakanset, petskydd till el-kontakter, taklampa...
Så så fort vi fått hem spjälsäng o bäddmadrass så är det liksom klart med möbel-inköp och allt annat smått o gott man kan behöva! Då är det bara kläder kvar som ska köpas hem. Vilket jag tycker kan bli jobbigt då könsneutrala bebiskläder är ganska svårt o få tag på verkar det som.
Jag satte iaf upp och fållade gardinerna igår, blev jättefint!