Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Först och främst stort grattis till Lindis och Dealy! Härlig och lugnande för er förstår jag! Njut nu!
Tredje maj: Vi har bestämt oss för en vagn med svängbara framhjul och det lutar åt en brio eller britax.
Kel: Faktum är att jag nog drömmer mindre galna drömmar nu som gravid än annars. Kanske beor på att jag inte sover så mycket ju... . Men knäppa nakendrömmar är fullt normalt för mig - har jag alltid ofta drömt... så undrar hur knasig jag egentligen är...
Eileen och Kasa: Instämmer totalt det där med att taffsa på magen. En kvinna blev riktigt upprörd på mig för att hon inte fick känna på magen. Som om det skulle vara en allmän rättighet!!! Grrrr...
Vickan: På tal om onödiga saker att kläcka ur sig. Fick höra av en kvinna att anledningen till att det finns så många dysfunktionella barn idag är alla provrörsbefruktningar!!! Hade god lust att säga att mitt barn var resultat av IVF bara för att se hennes reaktion.... Undrar om alla hundratals medlemmar här på FL som fått sina barn via IVF håller med? Lustigt med alla männsiskors tyckande om allt....