Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Anderska: Jag har inte heller varit till tandläkaren på flera år (tror att det är kring 5år sen). Brukar inte ha några problem med tänderna men nu under hösten har jag haft väldigt ont och ibland undrat över om det inte kan vara hål i någon tand. Vill dock inte ta några röntgenbilder nu när det bara är 31 dagar kvar till BF utan väntar nog på att bebis kommit ut först...
Viksan: Hade igår en jobbig dag. Svårt för att andas, hjärtklappning och svag i benen. Idag har det varit bättre men under lunchen kändes det som om jag gick på moln o det var lite skrämmande...
Hoppas du blir bättre snart!
Aurora: Maken har lovat att skjutsa mig från och med fredag och det är resorna till jobbet som tar mest på krafterna då det är uppförsbacke och trappor upp. Hemresa är trappor ner och nedförsbacke som är lättare.
FÖr mig är det goda just katrinplommonsylten (inte så förtjust i katrinplommon annars men i julstjärnorna är det kung). Men får höra med syrran om hon kan baka och ta med sig två till mig när hon ändå ska komma o titta på lilla prinsessan .
Najje: Vad roligt med RUL! Det var efter RUL som jag slappnade av totalt, alla rädslor försvann. Det var riktigt skönt!
Enya: Tänk vad tiden går fort, redan dags för RUL, helt underbart!