• Knytet

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

MissCat, underbart :). Vad spännande. Imorgon får ni träffa honom, äntligen!!

• Knytet

kattm, hoppas din kropp kommer i fas snabbt så ni kan köra FET snart. Håller tummarna stenhårt !!!

• Knytet

MissCat, Åhhh, STORT grattis till prinsen. Härligt att allt gick bra. Ser fram emot en bild på underverket när ni landat i allt :). Vill gärna höra mer om hur du upplevde snittet också så jag vet vad jag har att vänta. Stor kram!!

• Knytet

Gloxi, GRATTIS till lilla tjejen :). 2 liter blod, det är ju otroligt mycket, läskigt. Skönt att det gick bra trots allt. För min del får du gärna berätta. Jag vill veta allt o trots man kan bli skrämd är det bättre att veta än att leva i en låtsas värld. Men alla är vi ju olika. Tror dock att vi som gjort ivf o här på tråden är väldigt upplysta om både det ena o det andra :). Stor grattiskram !!

• Knytet

MissCat, härligt. Åh en liten Ludwig :). Fint den 14 Jan kommer vår Ludde fast med enkel v :). Ser fram emot att höra om snittet sen när du orkar !!! Kram

• Knytet

Mariza, hoppas ni får åka hem idag {#emotions_dlg.flower}.
    Jag är i vecka 36, 35+4 idag. Snitt den 14 Jan, 3,5 veckor kvar Skrattande. Jag mår bra men börjar känna att det är lite jobbigt då det är så trångt o obekvämt i magen. Det är varken skönt att stå, sitta ligga, gå. Jobbar sista dan på Fredag o det ska blir skönt. Har jobbat konstant sen jag var 19 så ett uppehåll på 1,5 år nu passar mig perfekt. Vi ska satsa på snabbt syskonförsök sen också så förhoppningsvis blir pausen ännu lite längre Tungan ute. Lägg gärna ut en bild på prinsen när du orkar o har tid. Kramar

• Knytet

Sunseed, grattis till lyckat RUL :). Roligt med en liten kille. Du kommer snart känna mer rörelser o vad det lider se hela magen ändra form. Min Ludde gillar att putta ut med rumpisen till höger om naveln så hela magen blir sne o jag lätt illamående, haha

7879, härligt att allt ser bra ut o skönt att du ökat så lite i vikt. Nu är det inte så långt kvar , ouuiii. Spännande :). Om min mage följer sin egen kurva kommer den antagligen sluta på ca 37 cm. Jag tycker inte den behöver bli större, börjar bli jobbigt o obekvämt nu.

Ha en underbar Jul alla goa tjejor !!!!

• Knytet

MissCat, härligt att höra ifrån dig o att Ludwig mår bra. Hoppas du får aptiten tillbaka snart, sånt e jobbigt. Jag mår bra, har slutat jobba nu o ska vila upp mig är det tänkt. Fick besök häromdagen och har pressat mig själv lite för hårt, mitt dumma kontrollbehov o känslan att allt ska va perfekt. Var ute o gick som vanligt idag med hundarna o maken o fick jätteont från ryggen o runt midjan o fram i magen. Var så illa så jag låg i en snödriva vid en vägkorsning medans maken fuck hämta bilen. Nu är det soffläge som gäller o ska försöka ta det lite lugnt :). Ser fram emot snittinformationen när du orkar!!!!

Kelsson, tänk att du varit hemma så länge. Skönt att du känner dig redo att blrja jobba igen :)

• Knytet

MissCat, tack för infon om snittet. Alltid intressant att höra andras erfarenheter. Det var en av grejerna jag tänkte säga till om det där med att sätta katetern efter bedövningen. Det finns ju abslout ingen anledning att göra det innan som många gör o då slipper man ev obehag. Har ju blivit lite ruffigt behandlad med det tidigare. Staplade dom med ageraffer eller sydde dom yttersta hudlagret ? Jag har bett om tråd gärna Vicryl plus från Johnson

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011