Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
massa, guud vad spännande att planera packningen. Nu börjar det verkligen närma sig :))
massa, guud vad spännande att planera packningen. Nu börjar det verkligen närma sig :))
7879, du håller vi tummarna för ett snabbt svar sen med BRA resultat :). Har du fått några övningar för att träna upp musklerna i ryggslutet ? Jag blev rekomenderad sjukgymnast för att få reda på vilka övningar jag kunde göra hemma. Men det hoppar jag i dagsläget, får se om det blir värre.
MissCat, grattis tjejen, en liten kille. Kul :)). Och skönt att allt såg bra ut !!
Inanna, spännande. Det kommer gå så bra så det här. Tänk snart har du lilla Li i famnen :). Kram
7879, hittade bra stretch övningar för falsk ischias. Cool mamma i videon med barnskrik o pipleksaker som oberörd kör på :). tp://www.youtube.com/watch
Hmm lite problem med telefon ett försök till:
www.youtube.com/watch
Ähhh bajskorv !! Videon heter strectchövningar mot ischias :)
Kelsson, ja det är alltid en bonus. Det var sjukgymnast som gällde, men bara för att visa vilka övningar jag skulle göra. Vet redan vilka så nu ska jag köra dom varje dag o se om det blir bättre :)
7879, har kört övningarna i ett par dagar men märker än så länge ingen skillnad. Har inte ont direkt mer att känseln försvinner o det känns obehagligt. Får ge det ett tag till. Skönt att höra om missfallsrisken, har hört detsamma !!
massa, hoppas bebis ligger rätt o att allt går bra imorgon :).
Inanna, hoppas allt är väl med er :)
Inanna, stort grattis till lilltjejen. Underbart att höra att allt gick bra. Förstår att ni befinner er i ett rus nu :).
MissCat, jobbigt med UVI igen o att du mår så kass av penicilin. Jag är allergisk mot det o får annan antibiotika istället, har dom provat det för dig ? Hoppas du blir av med infektionen fort den här gången.
7879, skönt att provet är avklarat. Snart ska oron vara över så ni får njuta på riktigt. Det kommer gå bra !!!
Kelsson, tack jag mår bra :). Har det lite jobbigt med ischias bara, men det går ok om jag avbryter promenaden o sättermig några få minuter. Annars är det toppen. RUL om en vecka då hoppas vi få veta om det är Ludvig eller Leia vi väntar på :). Hur mår du o sessan ? Kram