Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kasa: Han är rätt söt.
    Stackarn, vet hur jobbigt det är när man inte kan sova... Hoppas du kan vila under dagen.

Jis: Vad härligt det låter med alla behandlingar. För mig var det knappt att jag orkade ta mig iväg för att klippa mig

• Kelsson1

Kasa: Tänk allt de små kan hitta på men fungerar det med att snurra hår så är det rätt harmlöst

Speck: Har ni provat med att mata med kopp? Vet inte alls hur det fungerar bara att det är det de rekomenderar på BB om det behövs som tillägg...

Ego: Det är något stort fel på mig idag! Har varit såååå ledsen o grinat för ingenting. Brast för mig ordentligt när maken inte hade tid att luncha tillsammans med mig idag. Grinade länge o väl på grund av det o känner mig fortfarande nere på grund av det. INTE normalt för mig ens under graviditeten.
    Någon annan som känner igen sig eller är det dags för mig att bli inspärrad på psyket?

• Kelsson1

VIksan: Härligt att höra att allt gick bra. Hoppas mjölken rinner till snart så stackars lilla Gustav slipper vara hungrig. KRAM!

• Kelsson1

Ego: Undrar var min trötthet kommer ifrån idag? Sov rätt ok inatt men har ändå inte orkat mer idag än att gå mellan kök och vardagsrum och ögonen känns som de ska falla ihop av trötthet hela tiden. Har sovit i soffan i omgångar men det hjälper inte, är totalt utmattad och som jag skrev tidigare grinar jag för ingenting.
    Efter lunchepisoden kommer maken hem och kramar mig o säger att det gjorde ont i hjärtat på honom när jag började gråta i telefonen. Hjälpte ju inte, då började jag grina på nytt! Var ju aldrig arg på honom blev bara väldigt ledsen! Vad är det för fel på mig idag?

• Kelsson1

Sputnik: Skönt att höra att man inte är ensam. Har känt mig som en freak hela dagen!
    Det värsta är att jag har vilat hela dagen men fortfarande är jag totalt utmattad och gråtfärdig!

• Kelsson1

Aurora: Vad fin han är! Härligt att han mår bra. Hoppas ni får komma hem snart!

Jis & tredjemaj: Jag hörde någonstans att bebisen man får är anpassad till ens kropp, att man inte får en större bebis än vad kroppen klarar av. Låter vettigt för mig...

• Kelsson1

Jis: Lita på BM och naturen! Tänk hur bra allt med bebis och förlossning är planerat utan att vår hjälp behövs. Kroppen ska veta själv hur förlossning ska gå till om man låter den sköta det själv, behövs ingen tankeverksamhet där inte!
    Jag har ju varit nojjig över förlossningen men det börjar släppa så smått nu, får bara försöka att inte överanalysera allt och låta förlossningen ha sin gång...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011