Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis skrev 2011-05-08 17:59:02 följande:
    Strössel, vart på kusten var du? jag har hus på Tjörn å längtar ständigt dit
    Jag var i Göteborg och Stenungsund och Orust, min man kommer därifrån och hela hans släkt bor där.
  • strössel

Vickanl: Jag kommer antagligen köpa en classic sport gillar oxå den, där jag var och kikade så hade dom 2010 modeller och då fanns pro titan sittvagnen i classic sport 2010 kostade 3995 kr just nu och citykorgen 2010 vet jag inte vad det var för pris. Ifall jag nu vill ha den färgen står och väger mellan pro titan och Jeans black den gråsvarta är mer matt medans just jeans black är glansig men ser oxå mer lyxigt ut enligt mig så jag tycker det är supersvårt.

• strössel

Kelsson: Hoppas du hittar fina kläder i Stockholm, jag får smått panik när jag inte hittar nåt bra för man behöver nåt mer till sommaren är supernöjd med linnet/klänningen jag köpte men som sagt om några veckor kommer jag inte kunna ha den pga magen. Som en i affären sa till mig modet är så bra just nu att man kan ha dom som mammakläder ja visst sa jag om man är en s eller m men inte om man redan har storlek XL Flört

Vad kul att din faster blev så glad alla i min mans familj har tittat på min mage hela helgen kändes lite skumt och jag fick träffa en 6 dagars bebis och han var såå liten och söt.

• strössel

Jis: Älskar att vara där uppe vi vill flytta till  (Stenungsund) men det är inte lätt att hitta jobb där , jag sökte en massa men fick inget så min man sa upp sig och flyttade till mig för 4 år sedan. Och nu är vi två som behöver söka och det gör det inte lättare men men en dag kanske det blir av. Vi ska dit några veckor i sommar och kanske vid midsommar.

• strössel

Vickanl: Ja det är inte lätt men som du säger roligt Skrattande och jag vågar inte köpa vagn så här tidigt så jag håller tummarna att vagnen finns kvar i sommar om jag nu vill ha titan annars får jag ta en jeans black iallafall om jag ska ha en classic sport.

• strössel

Ankaja: Låter inte roligt att kräkas så många gånger per dag och på väg till jobbet, du kanske kan sjukskriva dig lite åt gången ? Börja med en vecka och sen se hur det känns stor kram till dig !

• strössel

Kelsson: Nu har jag gått upp 8,3 kg till v 17 men jag gick upp 5 kg väldigt snabbt innan v 12 sen bromsade det lite på vågen. Jag blir alltid väldigt godissugen under ruvningstiden då känns det som om man vräkte i sig godsaker. Nu försöker jag äta godis en gång i veckan och det går sådär nu när det är så fint väder med fika och glass Skrattande 

• strössel

Speck: Här är det bra illamående bara men jag är van vid det nu, mysigt med sparkar vill oxå känna nåt är inne i en tråk period  inga mvc besök bara ett Vul den 26 maj sen inget förrens i början av juli. Vill tiden ska gå snabbt nu Flört 

• strössel

Jis : Drog hon inte av lite pga kläderna och skorna ? Jag vägde mindre hos bm än hemma så det var jag glad för jag väger oxå för mycket men bm sa inget om det vilket jag trodde hon skulle göra.

• strössel

Tycker oxå det är trist att bm ska kommentera vikten men jag tänker så här jag tänker på vad jag äter och gör det jag kan, vad mer kan man göra. Min svägerskas styvdotter gick upp 24 kg och på en vecka efter hon fick pojken har hon gått ner 12 kg. Så det finns nog hopp för oss oxå.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011