• Lulis7

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Mariza: Jag var nojig lääänge. Åtminstone förbi rul v 18 sen blev det väl lite bättre. Jag kände mig också väldigt ogravid i början. Det finns ju något som kallas spökveckor men minns inte när de infaller (man glömmer fort...). Då är det vanligt att inte känna något. Bra att du får vul.

• Lulis7

Knytet: Vad skönt att allt såg bra ut på vul! Jag är så glad att du äntligen får uppleva det här fantastiska. Du här verkligen kämpat länge. Kram

• Lulis7

MissCat: Vad underbart att få se bebis igen! Det lugnar en mycket varje gång man får se att allt är bra.

• Lulis7

Massa: Jag hade också lågt järnvärde, nere på 105 tror jag. Åt 3 Niferex en period men fick inte upp värdet mycket för det. Däremot tyckte jag att jag kände mig piggare efter ett tag, trots att inte värdet blev mycket bättre.

• Lulis7

MissCat: Ja, att vara gravid är underbart, men det är faktiskt jobbigt också. Man får gnälla .

• Lulis7

Knytet: Allt är säkert bara bra men skönt ändå att du får göra UL så du slipper oroa dig. Kram

• Lulis7

Inanna: Åh, vad skönt för dig att snart sluta jobba och bara vänta på lilla Li . Trevligt att få lägenheten renoverad. Hoppas att den hinner bli klar. Kram

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011