Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Najje: Vi hade en hund som hade problem med sköldkörteln och han gick på Levaxin (rätt hög dos) i flera flera år och mådde bra av det. Menar bara att privata veterinärer inte alltid ser till djurens bästa ibland ser de bara till att tjäna pengar. Därför rekomenderade jag en andra uppfattning från en annan veterinär. Självklart förstår jag att ni väljer att prioritera twinsen, vem hade inte gjort det! Hoppades bara på att det fanns andra alternativ. STOR KRAM!
Strössel: Tack, för att du frågar . Jag mår väl som vanligt, illa efter varje måltid. Lite mensvärk någon gång per dag (inte ofta, länge eller regelbundet) och trött.
Idag ska vi på UL för att få höra när jag sätts igång om bebis inte kommer ut själv, blir spännande .
Låter såååå mysigt med lilla Liam som utvecklas i rasande fart, det är så kul att se den utvecklingen!
Vilka elaka människor som inte kan visa det minsta hänsyn till sin egen son! Du får ge din man en stor kram o se till att ni skiter i hans familj i framtiden!
Mamma har ju också 4st barnbarn sen innan men beter sig nästan som om vår skulle vara den första . Samma med makens mamma, hon stickar för glatta livet kläder till lilla sessan även om hon redan har barnbarn sen innan.
Hoppas att din makes familj ändrar på sig!
Enya: Är säker på att RUL kommer att gå finfint men håller tummarna ändå! Självklart förstår jag att du är nojjig, var också det inför RUL men du ska se att allt går bra!
Ego: Ännu en natt då man inte kunnat sova. Vaknade kring 4 o låg vaken lääääänge innan jag somnade om. Ville ändå kliva upp tillsammans med maken o äta fukost så nu sitter jag här o funderar på att ta mig en liten lur innan det är dags för UL...