Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje : tror Han kommer ändra sej när magen börjar växa mer o mer :) ja njut och va lycklig o må väl ... Det behöver ni alla fyra :) ni Kommer nog komma överens så småningom om :) karlar tar lite längre tid på sig bara :) vilken vecka är du i nu? Jag har en 5 v kvar innan jag berättar tror jag :) Lr beror på Vul v. 7+5 o vul 9+5 :) är dem bra skriker Jag ut att jag ska bli MAMMA:)
    Stor stötte kram !:)

• skatten12

Eileen : vad menar du med fostret dör och missfallet lommer ut 2-3 v senare ??
    Vad söta arbetskamrater du har :)
    Jag berättade också för alla förra gången men inte denna . Vet ej om de har med mitt
    MA att göra . Inte en aning :) men snart ska Jag skrika ut att jag ska bli
    Mamma :):)

Najje : Japp på torsdag :)
    Kelsson tack :)

• skatten12

Ok :) mitt kom dock inte ut alls av sig själv utan fick cytotec :( hoppas jag vår bra vul denna gången :) min dr säger som din ang det :) håller tummarna :)

• skatten12

Jis : grattis till ny vecka :) det låter perfekt ! Njuta och ta de lite lugnare :)

Eileen: floating har jag testat en gång. Blev helt schack matt ! Jösses vad rastlöst de vsr ett tag också:) men kan tro de är gott när man har stor mage :)

Har alla jätte mycket molvärk? Jag har knappt nått alls o de oroar mej!?
    Ert tag hade jag de ofta!

• skatten12

Najje : lär ju bli svårt med två bebisar fostrrvatten moderkaka mm !
    Varför sa Han så??

• skatten12

Jis : kul med nytt sovrum !! Gör sä mkt med bara lite tapeter :)

Lagar mat Nu och jätte känslig för lukten . Plus att när jag reste mej innan så strama de till över mage o ljumskar? Är de ligamenten ?? Sovigt hela dagen till o från så visst är de nog som de ska :)

• skatten12

Najje : lugn nu. Jag förstår din rädisa nu till 200% Jag var gråtfärdig ! Men åk upp till Gyn och kolla! Vilken v nu? 9-10? Sorry om minnet sviker.. Tänker på dig! Kramar

Eileen: åh vad mysigt :) vill Me göra rum ! Men väntar jag ned många månader till !;) dock har vi ett stort data rum som får
    Bli bebis rum . Men vad vi ska ha data o så då är en annan sak! Större lägenhet tro. ?:)

• skatten12

Haha lulis går bra att Läsa ändå :) vad roligt
    Med hus !!!:) vill Jag också ha :) mysigt!
    Okaj innan strama de till som attans
    ! Kanske var
    Ligamenten ?

• skatten12

Tjejer !! Har ni testa bikarbonat testet ?
    Man tar 1-2 tsk bikarbonat i en plastmugg o sen kiss . Händer det
    Inget väntar man en flicka .
    Bubblar o fräser de väntar man en pojk :)

Nån som testat eller vill ? Säg till då :) allra helst ni som vet vad ni Bär:)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011