Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Cah: skulle de vara farligt då?! :( ej druckit nån själv ännu men bra om man skall bort :)

• skatten12

Lillstintis : ja precis! Undra hur oron skadar .. Klart man själv Mår ju inte världsbäst när man är stressad och oroad . Så då gör väl inte bebisen de heller .. Internet är farligt ! Man googlar på allt! Och tar åt sej infon som man hittar .. Kan både vara felaktig o sann ..men bäst är och lyssna på dem som verkligen vet.. Men som här inne får man Goa och bra råd.. Och ni har fått dem från nån som verkligen kan med :) men sen är de ju mycket konstigt på
    Nätet med som man oroar sig för

• skatten12

jis: grattis till v 30 :)

Jag har svårt för att äta asså. Och dofter vid matlagningen får mej att darra! Men blir hungrig på 1-2 timmar igen !
    Hade ni så? När kom aptiten tillbaka ? :) längtar så att få njuta av mat igen !:)

Just nu är de frukt och bär som gäller !! Enkelt o gott

• skatten12

Tredjemaj: låter bra :) känner för o äta frukt ! Tanken av att laga mat eller äta midda får de att växa :( hua!

Najje : STORT LYCKA TILL klart de är två pickande hjärtan där :)

Kelsson : usch då? Har du pratat med din bm? Blev du yr samtidigt ?

Jag är hård nere i magen . Som en full urinblåsa känns de som :)
    Är de livmodern ?? :)

• skatten12

Åh grattis Najje : vad mysigt :):) lilla Bill och Bull:):)

Kasa tack !!:) ok v 12 nu är de under då?:) känns mer svullet lixom :)

Jag mår illa vid lunch em nu har jag märkt eller så fort magen är tom ! Jag har väldigt svårt för lunch på jobbet asså. Vill inte äta helst ! Drar mej för de men man är ju tvungen :)

• skatten12

En fråga jag undrar över mkt .. Mitt kiss är jätte gult ? Drciker som vanligt mm . Aldrig haft såhär ? Har ni haft de ? Tydligen kan man få
    Gulare när man är gravid

• skatten12

Okay!:) bra då är jag inte ensam:)
    Men det blir bättre när jag druckit :) men jätte gult på morgon och fm!

Jis : men Gud! Va är de för människa ??
    Herregud ! Njut av din kropp ! Du är skit snygg

• skatten12

Lindis : same here!! Magen är som en ballong också! Herregud ! Folk frågar hur långt bag har gått ! Och då är de gaser o förstoppning!.... Suck !

• skatten12

Najje: nä Gud ! Ryser ! Vad är de för man ? O tjejen ? Hur kan man bete sig så. ? Usch mår illa ! Krama din vän håååårt !

• skatten12

Vickan: Gud vad mysigt !!:)
    Najje : så sött :) jag fick blommor häromdagen när mannen kom hem med för att han är glad :)
    Härligt ! Man blir så glad :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011