Jis skrev 2011-09-14 08:55:59 följande:
Jag har för engång skull sovit riktigt gott å dessutom bara varit uppe engång på toaletten, hallelulja. Tror det var träningen igår, eller tog alla andra sömnlösa nätter ut sin rätt :)
Lillstintis, det var riktigt jobbig gympa, man fick välja om man ville ha sånna handskar på sig eller inte inte. Jag hade det å det var riktigt jobbigt för armarna. Känner det idag.
en annan sak, efter vattengympan igår (när jag kom hem) fick jag sjukt ont i magen, verkligen kramp, hur vet man om det är en SD eller typ bara en prutt som hängt sig?
Det låter som en prutt, sammandragnings värken är mer som mensvärk fast MYCKET värre. Tarmarna är riktigt ihopklämda nu och gör rätt ont. Jag har ofta ont pga tarmarna, inget vidare kul, men värken är helt annorlunda än SD. Har du mycket sammandragningar? Man kan riktigt se hur magen drar ihop sig, blir hård som en basketboll... SD har alla, det är kroppen som tränar inför förlossnning, men värken ska inte komma föränn i slutet.
Jag gick på rosenlund min förra graviditet, tyckte det var toppen!Har lite för ont om tid nu bara, ska försöka komma igång i november sen. KRAM!