Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Inget fel att bo på egna kedjan direkt men har man sett ett hotellrum har man sett alla typ... känns lite som att jag skulle vara på mitt jobb när jag bor på "våra" hotell.... så ja i så fall är själva resmålet upplevelsen och inte hotellvistelsen. Hur som helst har vi inte så mycket tid till semestrar nu, jobbar varannan helg och mycket inplanerat på de lediga helgerna. Tror att vi åker på en dagstur till Danmark eller så på vår första bröllopsdag (21 augusti), men vi får se om vi hinner och har råd.

• Aurora1979

Kelsson: Ja det är alltid skönt att komma bort en helg. Fast när jag är jobbar är det iofs rätt skönt att bara vara hemma med eftersom man jobbar varannan helg. :P Nåja både jag och maken jobbar ju helger så vi kan åka bort mitt i veckan med ibland när vi är lediga samtidigt.

• Aurora1979

Jag har oxå fått en hel pappåse full med kläder i lite olika storlekar av min kompis som vi är hos nu! :D Har inte ens hunnit kolla igenom den än.

Har idag mått lite sisodär. Vi var ute på en liten promenad här i samhället där min vän bor och magen har varit tokspänd hela tiden, som en enda lång sammandragning... fick till slut be om att sätta mig en liten stund o vila annars skulle jag inte ta mig hem igen. Och det var absolut ingen ansträngande promenad på något sätt! Sakta lunk och en sträcka på kanske 10 min. Knepigt känns det... men det har varit fullt upp med rörelser hela dagen! :D Min bula ser helt plötsligt oxå helt gigantisk ut haha.

Nä dags att sova här, deras 3 åring vaknar ju rätt tidigt....       

• Aurora1979

Alla: Tack för omtanken. Idag känns det bättre igen men får ta det lugnt värre... Deras son är så söt och tycker att IDAG är det väl ändå dags att plocka fram min bebis ur magen så att de kan leka och så att han kan visa bebisen sin koja! :)

Jis: grattis på bröllopsdagen!

I morgon ska vi vidare till en annan kompis och hälsa på och så klart har de sin bröllopsdag i morgon och skulle egentligen ut och äta... så typiskt mig och maken att hälsa på hos folk när de firar sina bröllopsdagar, inte alls första gången det händer! :P     

• Aurora1979

Idag fick jag en bärsjal oxå av kompisen som kom på att hon ju hade en när jag pratade om att jag nog skulle kolla på tradera efter en i stället för att köpa bärsele... :D 

Här syns det oxå tydligt att min mage skuttar till emellanåt. Kompisen o hennes man såg oxå på avstånd haha... riktig sparkfest har vi här.     

• Aurora1979

Speck: Till vänster om varje inlägg så finns ju personens pres.bild (avatar) och under där finns det en knapp där det står "visa endast" i blått. Bara klicka där... :D Väldigt smidigt ibland.

• Aurora1979

Haha jag blir oxå lite småputt när maken inte vill hålla sin hand på min mage ungefär hela tiden! ;) Den senaste veckan har det blivit en jättestor skillnad i antal sparkar och att jag ju fått såna ihållande SD emellanåt. Känns nästan lite underligt att det kan vara sån skillnad på en ynka vecka, men det är så mysigt!

• Aurora1979

tredje maj: Har dem skrivit fler böcker? Hade just för mig att min hette från A till Bebis? Eller så är det kanske en undertitel... *gravidförvirrad*

• Aurora1979

Strössel: Ja ett ständigt springande till wc här med. Tog till och med en sticka på mvc sist och det var tydligen pyttelite utslag så måste lämna in "riktigt urinprov" på måndag och kolla om det är ngt mer. SÅ jobbigt att kissa och sen resa sig upp för att känna att man fortfarande är kissnödig! Och värre blir det väl enligt alla... :P

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011