Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel och karmosin: ja jobbigt är det i vilket fall som helst med springandet. I natt klarade jag iofs att sova hela natten utan att gå upp på wc... så jag känner mig rätt utvilad just idag. :)
Strössel och karmosin: ja jobbigt är det i vilket fall som helst med springandet. I natt klarade jag iofs att sova hela natten utan att gå upp på wc... så jag känner mig rätt utvilad just idag. :)
Strössel: Undrar oxå var jag ska få tag på stor amnings-BH. Jag hade ju 75F INNAN jag blev gravid... =/
Karmosin: Tack för tipset, ska kolla länken!
Ankaja: Tack sparar den länken med! =)
Ska till Ullared på söndag och tänkte fråga er som hade koll på det här med refill till angelcare-hinken? Vad heter sorten man ska köpa? Läst att det finns olika?
Lillstintis: Du får gärna lite av mig.... bara du tar av hänget jag har med! ;)
anderska: det kan mycket väl vara bebisen du känner. Jag började känna Grynet omkring din vecka ungefär.
Rörelserna är liksom lite diffusa där i början... svårt att avgöra vad som är vad. Maken min kände spark utanpå magen i v. 20
En fråga: Har börjat kolla lite på babyskydd. Vad ska man ha egentligen och ska man hyra eller köpa?
Tack alla för hjälpen. Är oxå inne på att hyra, tyckte att IF verkar rätt dyra trots att jag är kund men jag bor ju nära Göteborg så ska kolla NTF igen och så har jag hört att babyproffsen hyr ut på vissa ställen!?!