Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Oj vad alla skriver mycket på kvällen när jag ligger i soffan o mår illa Skrattande. Fanns massor jag ville komentera men kommer inte längre ihåg vad Skrattande. Ha en bra dag alla goingar!

• Kelsson1

Mumlan: Har inte ens varit o tittat på mammakläder än. Vågar bara inte, har bara köpt tröjor i  större storlek. Har varit storlek 40/42 men köpte nu tröja i storlek 48/50 så den skulle vara vid nog så jag kunde ha den ett par månader Skrattande

• Kelsson1

Jis: Ingen semester men ändå upp 5kg! Inte roligt. Var sååå sugen på allt onyttigt de första veckorna, men har även samlat vätska i buken blev ju på gränsen till överstimulerad nu...

• Kelsson1

Strössel: Du har gått flera veckor mer än mig Skrattande så du har nog inget att oroa dig över. Mitt problem är att jag hade gått upp 5kg redan efter bara några veckor. Har inte vågat väga mig sen dess...
    Klart hon hittar hjärtljuden!

• Kelsson1

Jis: Samma här! Har också gått ner ca 25kg, har dock gått upp lite sen dess men inte i närheten av det jag var. Men har bestämt mig för att strunta i hur stor jag blir (dock ska jag försöka äta vettigt) o ta tag i vikten efter amningen istället. Menar nu inte att jag ska äta godis o skräpmat o äta för två men just nu när jag mår illa så får jag finna mig i att äta det jag kan för stunden o lita på att det är det kroppen behöver.

• Kelsson1

Kasa: Såg att du hade flyttat dig till gravid idag, härligt! Var du till Huddinge idag? Vad sa de? Har tänkt mycket på dig!

• Kelsson1

Speck: Bra tips, tack! Får bara se hur länge jag kommer ihåg den Skrattande
    Tänk då på att du på 24veckor gått upp 10kg medans jag har gått upp minst 5kg på bara 7 veckor... Sen var du väldigt liten till att börja med... Tyvärr stämmer inte det där med att man tappar massor med amningen för alla. Vet att det gör det för väldigt många men för lika många är det extremt svårt att bli av med gravidkilona därför bör man se upp med vad man stoppar i sig.

• Kelsson1

Speck: Tänkte väl +65 låter lite mycket Skrattande

Mumlan: Gör det, härligt att höra från de som har gått längre!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011