Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Speck: kattm bor väl i Solna så förstår inte varför hon fått gå över tiden...
Speck: kattm bor väl i Solna så förstår inte varför hon fått gå över tiden...
skatten: Jag fick först två stycken hinnsvepningar innan jag blev igångsatt o födde ut lilla Jenni vaginalt på 3timmar
Skatten: Därför kan det vara bra att få hinnsvepning några dagar innan eventuell igångsättning.
Jag tog inte heller lavemang o bajsade inte heller på mig.
Maria Liam: Stackars lilla Liam! Inte lätt att äta fastare mat för första gången...
kattm:
Som alla andra gråter jag med er, det var verkligen inte så här det skulle gå!
Säg bara till om ni behöver någonting, jag/vi finns här o ställer upp med vad ni än skulle behöva!
Stor Stor Kram!
Lulis: Håller med dig, även om vi alla inte träffats i verkligheten känns det som man känner varandra. Jag blir ärligt både glad o ledsen med er. Just nu sitter jag också o gråter för kattm och hennes familj!
Vickan: Hoppas att Alvin repar sig snart! Stor Kram!
Kattm: Som alla andra skrivit redan vill vi självklart ha dig kvar i tråden!
Tackar också att du velat dela med dig av er korta men underbara tid med lilla Ingrid.
Jag har också förlorat kära människor och även om det inte kan mäta sig med att förlora ett efterlängtat barn menar bara att jag är inte rädd för er sorg o tårar utan orkar lyssna om du/ni vill prata/skriva av er.
Har som många andra här svårt för att sluta gråta, är så ledsen över det som hänt er!
Vi finns här för dig!
Kram!
kasa: Håller med dig fullständigt, finns inget annat att göra just nu än att låta tårarna rinna...
Håller med dig även om att det är så fina tjejer här som stöttar varandra vad som än händer.
Jis: Jag kan tyvärr inte på torsdag eller fredag den här veckan, på torsdag är det första mammaträffen på BVC och på fredag ska jag äntligen visa upp Jenni på jobbet.
Sorgearbetet brukar ta kring ett år, det sa åtminstone psykologen till mig när min pappa dog. Visst finns smärtan o saknaden där längre men det absolut värsta brukar gå över på ungefär ett år...
Glömde säga att självklart vill jag vara med om något ska köpas!
Det går att skapa slutna grupper här också, är med i två....