Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jordgubbe: Stackaren! Jag hade ingen foglossning innan förlossningen så förhoppning finns att du ska slippa den efteråt!

• Kelsson1

Jordgubbe: Vad jobbigt men samtidigt har du inte kunnat ta miste heller
    Ja du kör med foglossning, jag satsade helhjärtat på illamående

• Kelsson1

Najje: Lilla solstrålen uppväger allt obehag med råge

Jordgubbe: Det var inte roligt med illamående men var så värt det med tanke på vad man fick för det

• Kelsson1

Jordgubbe: Tyvärr fungerar inte mitt minne så har ingen aning om hur stor magen var i den veckan. Tror att BM rent allmänt bara sa att allt var normalt, sällan hon gav mått...

• Kelsson1

Vickan: Vilken skräck! Tur att maken kom hem tidigare!

Maria Liam: Helt otroligt! Glöm allt hon sa, du ÄR en bra mamma o våga inte tro något annat! Du gjorde absolut inget fel!
    Lyssna på din man, ni ska verkligen inte träffa henne om hon inte kan uppföra sig. Att hon är sjuk är ingen ursäkt!
    Stor Stor Kram!

• Kelsson1

massadillan: Tyvärr hade jag nog inget liknande men tror inte att det är någon fara men bra att du tar upp det med BM.

• Kelsson1

massadillan: Livmodern växer verkligen mycket ända från början så det är säkert det du känner men rätt tänkt ring om det kommer tillbaka.

• Kelsson1

Ego: Jenni var sååå söt idag. Vi var o handlade, hon fick vara i famnen (då vagnen inte var rolig alls) o hon "sjöng" tyst för sig själv hela tiden o var så nöjd

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011