• Dummle

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck skrev 2011-04-11 19:27:35 följande:
    Vickan: Det kommer nog gå bra på¨KUB!  *stor kram*

Jag o maken har redan kollat ut vilka möbler vi ska ha från IKEA (säng, skötbord, matstol samt en hel del tillbehör typ badbalja etc) och så håller vi ju på och gör om barnrummet. Vi har hittills plockat ner listerna, målat om de flesta av dom (golvlisterna kvar), målat om taket (var hemskt furu innan - nu vitt) och så ska vi bara slänga upp lite målarfärg på väggarna..
    Vi har inte köpt så mycket ännu (nåt enstaka plagg bara och en BRIO bilbarnstol till kampanjpris) men vi ska iväg och beställa barnvagn så småningom.. Börjar bli lite "stressigt" bara 18 v kvar nu och man ska räkna med 14v lev tid haha! Skrattande
    Först ska vi bli klara med barnrummet, sen ska vi fylla det med möbler!
    Så härligt det låter med att inreda barnrum. Vi vet inte alls vart vi kommer bo i höst, förhoppningsvis i ett hus. Just nu bor vi i en lägenhet som vi iof stormtrivs i men den är för liten för en liten familj tycker jag. Jag har hela tiden velat skaffa hus, men sambo ville vänta på att det skulle bli bulle i ugnen. Så nu har han nog lite bråttom Flört hihi.  14 v lev tid??? My good.....
  • Dummle

Speck: Vilka fina bilder du har i ditt galleri. Det är så fantastiskt att man kan se en liten bebis redan i v13!  Jag ser också att du gjort KUB efter FET och att det gått bra. Härligt!!

• Dummle

Vickan: Jag håller tummarna för dig på torsdag. Håll oss gärna uppdaterade om du vill! Glad

• Dummle

Kelsson: Jag vet precis hur du känner. Ta de lugnt idag. Va med om liknande för ngn vecka sedan. Fast det kom brunt. Det gick över på ngn dag för att sedan komma tillbaka ngn vecka senare. Nu har det gått över igen. Jag blev riktigt orolig och va helt övertygad om att de va kört. Ta hand om dig! Kramiz

LGT: Skrev fel om bf. Enligt fl´s kalaneder är jag beräknad till den 25, så vi ligger väldigt nära varandra i tid Skrattande

• Dummle
    Ankaja skrev 2011-04-12 20:47:11 följande:
    Hoppar in här hos er, fast jag vet inte riktigt om jag vågar, allt är så nytt och overkligt. Jag kan inte riktigt fatta att jag äntligen än gravid. Tror nästan att alla test visar fel. Läkare har tidigare sagt att "det är kört ni kommer inte få några biologiska barn" och nu sitter vi här med plus på stickan. Glad

Vi gjorde ÄP 28/3, ET 30/3 och får det då  till att jag är 4+1 och BF 18/12
    Välkommen hit och grattis till din graviditet! =)
  • Dummle

Kelsson: Det låter inte roligt. Men de låter som du är lugnare nu. .Jobbigt att inte veta vad som händer men man kan inte göra så mkt än att ta de lugnt och vänta. Jag stannade hemma från jobbet. Det kändes skönt att få vara hemma och rå om sig lite, man gör nog inte så mkt nytta när man går runt och oroar sig på jobbet.
    Kramiz

• Dummle

Kelsson vad skönt att dina symtom kommit tillbaks.Detta kommer gå bra ska du se! Skrattande

Strössel: Får du svar på hela kub testet imorgon, blodprovet oxå? Vart gör du kub test om man får fråga. Det blir nog att vi gör vårat i gbg, finns nog inget på vår hemort.

ego:Idag va vi på första vul, och man såg ett litet pulserande hjärta som slog. Allt såg fint ut. Enligt läkaren är missfallsrisken efter detta vul mkt liten så de känns bra. Min sambo var så glad! Solig 
    Lycka!

Kramiz

• Dummle

Kelsson: Håll ut! Detta ska gå bra. Men förstår att du är i en extemt jobbig sits just nu

Tänker på er som ska göra kub idag. Skriv gärna hur ni upplevde besöket sen.

Jag själv försöker boka KUB och skriva in mig på mvc, går sådär att komma fram haha

Kramizar

• Dummle

Hej alla!
    Kikar in som snabbast. och tittar till er!
    Ska vara bortrest hela helgen men vill önska er alla en bra helg.
    Skickar även en STOR KRAM till Kelsson!! Ta hand om dig!
    LGT: Det visade sig att vi har bf samma dag Glad 26 fick jag till svar när vi va på VUL.

Välkommen Mumlan =)

Ha nu en underbar helg alla gravidos!! Kikar in på söndag kväll igen!

Kramizar Meede

• Dummle

Hej alla gravidos! Glad

Hoppas helgen varit bra.
    Kelsson:härligt med tickande hjärta Nu kan du slappna av å njuta!
    Carlan: STORT grattis till plus!!!!
    Speck: Jättefin vagn, jag gillar den jättemkt. Vill att tiden ska gå så vi kan börja kolla barnvagn. Men det kommer garanterat bli en emmaljunga, sambon gillar också deras vagnar.
    Ego: Har skrivit in mig på mcv och beställt tid för kub. Känns bra att vi tagit ett beslut ang kub. Nu hoppas vi att tiden går snabb fram tills dess!

Kramizar

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011