Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vet inte om jag glömt att gratulera Strössel och Vickan för fina KUB resultat?! Hur som helst Grattis till er!
Vet inte om jag glömt att gratulera Strössel och Vickan för fina KUB resultat?! Hur som helst Grattis till er!
Hej alla!
Jis din stackare. Ser verkligen inte kul ut!! Hoppas det går över snart.
Kelsson: Tråkigt med dina blödningar, men eftersom dina symptom kvarstår behöver du inte vara orolig.
Alla ni som är nya: Varmt välkomna! och grattis till era graviditeter
Har inte orkat skriva elr kommentera så mkt, har inte ens orkat slå på datorn. Mår fruktansvärt illa på morgonen, å på kvällen förvandlas jag till zombie. Tror dock att detta bara är en övergångsfas så kommer nog vara mer aktiv här inom kort. Försöker hålla mig uppdaterad i tråden. Snart blir det lite välförtjänt påskledighet, ska bli riktigt skönt!!
Kramizar Meede
Hej tjejor!
Kommer ni ihåg mig?
Jag skriver inte så mkt, men är inne och läser varje dag. Vet inte varför men känns inte som att jag har så mkt att säga längre. Nu när man väl blivit gravid. Innan handlade allt om att BLI gravid, då fanns det så mkt att skriva och prata om. Nu känns det...annorlunda. Hoppas ni förstår vad jag menar. Jag är givetvis överlycklig över min graviditet, men jag vet inte vad jag ska skriva om längre.....fast snart närmar sig MVC och KUB och då kanske jag har lite mer å säga.
Ville bara att ni skulle veta att jag fortfarande är med er, jag har in lämnat tråden alltså
Kramizar Meede
Kasa: Grattis till fint resultat. En lten fråga om beta-HCG, hur högt ska det vara för att vara resp flicka pojke?
Jag är inte så aktiv i tråden, men jag är inne och läser era kommentarer flera ggr i veckan.
Kramiz
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er här inne, jag är här inne och kikar varje dag. Det är så roligt att följa er genom era graviditeter.
Jag har nu kommit halvvägs genom graviditeten, vecka 21 idag.
En fråga till er, ngn av er som kännt att det blivit väldigt blött därnere? Man får ju vattningare flytningar under grav,
men på morgonen idag va det som jag kissat i trosorna. Fast sjävlklart va de ju inte kiss. Vad tror ni ?
Kram Meede
Kelsson: Det är bra med mig. Tröttheten är borta Nu väntar tre veckors semester.
Allt bra med dig?
Grattis til tös Kelsson! =)
Tack Kelsson! =) Hoppas allt är fint med dig.
Grattis Jis och Aurora till era små prinsar!!
Vi fick en flicka den 16/11, tio dagar för tidigt. 3250 gram och 49 cm lång!
Förlossningen gick bra, hann inte med ngn bedövning, endast syrgas men det gick det oxå! =)
Kram till er alla!!! /Meede