Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
MissCat skrev 2012-09-18 12:11:02 följande:
Sunseed: Jag ställer mig till skaran som också har blött under de första veckorna, senast var i vecka 16+ dels så har man mer känsliga slemhinnor som ivf:are sen kan det vara små kärl som spricker. Jag undrar egentligen om det finns någon här som inte har blött lite. Jag har också varit inne på gynakuten 3 ggr fram till v 16 och då såg de att min moderkaka låg väldigt lågt. Som sagt, det är obehagligt att det kan komma blod men behöver absolut inte betyda något.En del av mig vill inte tro att det är sant, och en annan del har redan börjat göra inköpslistor i huvudet. Nåja, drömmar har ingen dött av - så jag fortsätter dagdrömma så får man se om det slår in.
Miss Cat: Vad spännande med barnvagn. Och det där med vikten kan du fundera på när du har kläckt. Det ska jag göra. Alla hormoner i IVF-svängarna har ju inte direkt gjort nytta för vikten. Jag ska promenera i den mån kroppen och jag orkar (måste ju motionera jyckarna) men annars tänker jag bara njuta just nu, och såklart försöka äta så nyttigt det går.
Lycka till alla!