• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: jag tycker det är det värsta när man haft semester att frågan alltid dyker upp  varför jobbar jag, är det värt det osv. Då försöker jag fokusera på att det tack vare jobb man kan åka på semester, se saker och så...men det är inte alltid det lättaste dessvärre.
    Vi ska oxå till IKEA imorgon, har spanat in en Malm-byrå vi ska ha i nuverande kontoret (sedan Flavios rum). det börjar redan bli en massa saker. Malmen är oxå på rea, jej.

EGO: jag fick ett nytt pris på cykloteket, någonstans mellan 1500-2000 kr kommer det att gå på...härliga tider! 

• Jis

Tredje maj, så skönt att allt såg bra ut och att ni fick så bra besked ang KUB. Andas ut och njut nu.
    Tack förresten, bloggen är bara om mitt liv, inget speciellt men kul att dela med sig till vänner som inte finns nära :)

• Jis
    Speck skrev 2011-07-05 11:25:57 följande:
    kelsson: Ja, det ÄR fruktanvärt synd om dig. Men åas kanske det är din kropp som behöver återhämta sig från allt godis du åt de första veckorna under ruvningen o så :D Skämt åsido så hoppas jag du mår bättre snart trots intag av socker! 5 mån går fort.. tro mig. du är så fokuserad på att vara gravid att jobbet inte är så intressant och blir liksom en "biprodukt" i ditt liv. Iaf var det så för mig, jag kom dit o gjorde det jag skulle, men huvet var inte på plats :P Jag som är chefsassistent brukar alltid komma ihåg allt alla ber mig göra, men under grav - framförallt sista halvan av den så har jag varit lite disträ o glömt ALLT haha! Så kommer de förbi och frågar "har du gjort de o de än" och jag blir helt stel och säger "oooh shit"... Hahaha... 

Speck, shit va jag känner igen mig i det du skriver, jobbar ju oxå om chefsassistent (eller sekreterare som min titel heter ) å mitt minne är verkligen uselt nu. Det är ju pinsamt att glömma bort saker, å saker som verkligen är viktiga. jag brukar säga att jag är glad att jag kommer till jobbet varje dag. *fniss*
  • Jis

Nu har vi varit på IKEA, slog till på en Malmen-byrå med 6 lådor. Nu ska Flavios saker få plats. Kunde dock inte bära upp den i bilen för att den var för tung Åh, ibland är det jobbigt att vara gravid ska erkännas. Jag vill ju montera ihop den nuuu :)
    Annars hämtade jag ut cykeln idag, nätta 2860 kr gick det på. Åhhej... 

• Jis
    strössel skrev 2011-07-06 10:36:24 följande:
    Jag har haft min byrå i flera år och den har aldrig tippat, jag har den med 6 lådor och den är ju väldigt tung. Kanske bero på att jag har så mycket kläder i den Flört och den är ju väldigt bred så jag  har svårt att se den tippa men det kanske den kan.
    Jag tror inte den kan tippa, den väger ju 61 kilo, så det ska mycket till.
    jag har två sånna Malm med tre lådor å gillar dom massor, snygga och lätta att flytta runt.
  • Jis
    kasa01 skrev 2011-07-06 10:46:48 följande:

Asså tjejer!! Hur har ni tagit era fina magbilder!?! Det är ju jätte svårt! Jaja, här kommer en i alla fall... V 17 alltså.

Fin mage Kasa, din ser ju ut som den ska, min är ju...ja annorlunda min man fotar magen varje ondagkväll.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011