Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jag ska göra UL på SÖS klockan 10.00 imorgon, jag å mannen tar sovmorgon och äter frukost på ett kafé innan. Känns helt rätt. Om jag nu kommer kunna äta nått. är verkligen sjukt nervös.
Jag ska göra UL på SÖS klockan 10.00 imorgon, jag å mannen tar sovmorgon och äter frukost på ett kafé innan. Känns helt rätt. Om jag nu kommer kunna äta nått. är verkligen sjukt nervös.
En vän sa en klok sak till mig nyss. Vi kan googla allt utom könet på vårt kommande barn. Å det stämmer. Jag vill inte ta reda på det, jag har redan ett sjukt starkt band till den lille rackar´n i magen så det behövs inget kön för att förstärka det. Jag köper oxå kläder i neutrala färger och kommer inreda "barnrummet" i neutrala färger oxå. jag är inte så mkt för könsrolls-grejjen. Jag fattar att det det kommer bli mkt rosa resp blått, men jag gillar tex mörkblått och grönt en massa, å det kan ju alla ha.
Gud va roligt Anderska.
Här gick det kalasbra, bebisen rörde på sig, alla organ såg bra ut. Å samma datum för BF som tidigare 10/12. Träffade sedan min underbara BM Karin, åh, hon är så bra. Alla mina värden såg bra ut, HB på 130 så det var strålande. För att inte tala om mitt långtidssocker, från hisnande 6,9 % för 8 veckor sedan till kalsbra 5,2% nu. Hon gav mig två tummar upp!
Fick mitt schema för hur framtiden ser ut, vad sägs om 2 besök vecka 24 samt 1 vecka 28, sedan är det varje vecka från v 31 Här har dom koll :) Kommer gå på UL vecka 28, 32, 35, 37!
Speck, visst var det RUL, inte lätt att hålla koll på alla ju :)
Jag känner Flavio!! Vilken lycka. Små små buffar på vänster sida!!
Speck: Jag fundrade oxå på det, hur kommer det sig att jag innan inte känt Flavio men nu minsann. Jag tänkte att det kanske är så att jag numera vet vart jag ska känna + att så mkt som den sparkade så måst det ju kännas.
Spets: Åh va glad jag blir. Det är så himla himla himla roligt att få se den lilla. Grattis!
åh, namn, gud va roligt! Här kommer de vi har på vår lista...detta kommer inte bli lätt. Det ska ju matchas med ett efternamn oxå :)
Tjej:
Simone (efter Nina Simone)
Rio (efter Duran Durans låt)
Aprilia (efter en Italiensk motorcykel)
Hanni (efter min farmor)
Kille:
Valdemar (efter min mans farfar)
Dino (Ferarri namn)
Enzo (samma här, Ferarri namn)
Strössel: Vänta inte, ring sjukhuset omgående om du mår så dåligt o är orolig!
Annars hade ni fina namn.
Jis: Fina namn. Ska ni ha några mellan namn?