Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Enya: Jag mådde illa tidigt och har mått illa från och till under hela graviditeten.
Jis: vilken bra kommentar av din mamma! Jag får ofta kommentaren att jag har så stor mage men jag vet ju hur jag såg ut förra gången då jag var större för att jag var tjockare och säkert någon annan anledning också. Och så stor mage har jag inte den här gången faktiskt. Och härligt att det gick bra hos BM idag.
Eileen: Skönt med positiva besked och att allt är bra.
Najje: Grattis till ny vecka!
Kasa: Det kanske beror på att du har mycket mer blod i omlopp? Förmodligen inget att oroa sig för. Det är jättejobbigt att vaxa bikinilinjen, jag försökte förra gången på säsong när jag var ganska långt gången och det var en dålig idé då det var så svårt att komma åt plus att det blödde lättare.
Lillstintis: Jag känner av bebisen flera gånger varje dag, allt från hicka, vanliga små rörelser och riktiga sparkar. Jag tror att jag skulle reagera om det gått en arbetsdag och inte känt bebisen alls. Känner dock igen din oro. Och grattis till vecka 30 .
Speck: Visst sover du väl på dagen när Loke sover?
Ego: På torsdag är det dags för förlossningssamtalet på BB Stockholm. Det ska bli skönt att få komma dit men jag är lite orolig för vad dom ska säga.