Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

vem var det som la ut länk med lostor man kunde använda sig av vid inköp av allt till bebis???

• anderska

Karmosin: Vi håller också våra tummar för er och massa lycka till =) Kram

• anderska

Karmosin: Hoppas verkligen allt gått bra för er idag =) Kram

Strössel: Vad härligt att du mår bättre idag och du haft en dräglig natt =)

EGO:
    inser att det bara 97 dagar kvar för min del innan bebis kommer =) Känns nästan lite overkligt. Idag var vi på babyproffsen och skulle hämta ut gratis boxen men den var slut. Passade på att kika lite på vagnarna de hade och idag var det inget tjaffs. Så skönt! Vi båda fastnade för Emmaljunga ozone city ev, emmaljunga nitro city då den var lite billigare. Men skönt att två vagnar passa oss trots att vi båda är väldigt långa =) Sambon fastnade även för Mumin som spjälsängsskydd, något som jag redan fastnat för utan att säga något till honom, Så idag har det varit en mycke bra dag. ska bege mig till hm om en stund och titta lite på bebis kläder =)  
    Någon som vet hur det är med foglossningsbälte. Köper man det själv eller får man låna det på mvc??

Hoppas alla har en bra dag idag KramSolig      

• anderska

Tittar på "Drömmen om ett barn" och det gör så ont i mitt hjärta att se paret från malmö när dom inte lyckas :/ Snyft!

• anderska

Jag blir så berörd av att se dom misslyckas, man har själv misslyckats och vet hur ont det gör! Nu är jag mycket tacksam för att det tog på vårat andra försök och jag är så glad att få vara gravid. Hoppas dom lyckas och andra också för den delen!!!

• anderska

Kelsson: Jag känner mig också orolig och rädd inför forlossningen. Min sambo tycker jag är tramsig. Me jag är nog mest rädd för smärtan. Jag vet att det kommer göra ont men jag vet inte hur ont, och jag är inte så sugen på sån där bedövning i ryggen. Super rädd för den stora sprutan :/

• anderska

Jag vägrar Morfin. Fick så mycke morfin under sista äggplocket så min puls gick ner till 34 slag i minuten. Kändes som jag inte kunde andas och nästan som jag skulle dö. Så inget morfin för mig. Vet inte om man får morfin under förlossningen?? Gör inte det bebis slöare och drar ner på bebis hjärtljud också??

• anderska

Jag vill inte heller jobba på helgerna då vi är mindre personal och de blir mer att dra & lyfta :/ Men fyra helgpass kvar sen är jag mamma ledig =)

Strössel: Vad skönt att du känner dig så lugn =) Hoppas allt kommer gå bra när det än sätter igång! Kram 

• anderska
    skatten12 skrev 2011-10-29 11:29:48 följande:
    Lindis : klart de är bra gumman !
    Anderska : vad jobbar du med ? Inom vården också??

Strössel : du ska de kommer igång snart :)

Ja jag jobbar på sjukhus akutmedicinsk avdelning, oftast bara tunga patienter. Ska bli så skönt att få gå på mamma ledigt!!!

Karmosin: STORT GRATTIS från oss i söder =D Hoppas bebis mår bra och att du snart är back one track. Kram

Strössel: Ska hålla en extra tumme för att verkarna stratar =) Kram   
  • anderska

Strössel. Jag hade också vägrat gått hem, Fara där in och ut. Nä nu får din lilla krabat se till att titta ut =) Ska skänka dig en extra tanke i morgon. Kram
    Nu ska jag gräva mig en grop i sängen jobbet kallar kvar i sju, suck! God natt alla.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011