Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: Nu är det inte långt borta =D Vad underbart!!!!
Jis: Nu är det inte långt borta =D Vad underbart!!!!
Jis: Hoppas din sambo kan stå för underhållningen eller om ni har något spel med er. Hoppas det ska gå bra för er. Super kul att du vill dela med dig och uppdaterar här i vår tråd =D Styrke kramar till er!!!
Kelsson: skulle aldrig ha nämnt det där med sammandragningar :p Nu känner jag efter lite mer och kan konsttera att det inte är bebis som gumpar mig som jag trodde innan. Jag har ju faktiskt ganska mycke sammandragningar speciellt när jag är kissinödig eller är ute och går eller lyfter tugnt. Häftigt att liskom bara lyssna på kroppen en stund så känner man hur den arbetar =) Ser dock inte fram imot de sammandragningar och förverker som gör ont :/
Men än så länge är det lugnt!
Jis: Nu efter två doser börjar de hända saker då? Eller hur många doser behöver man?? Du är stark!
Kelsson: Nä jag ska skärpa mig och inte lyfta tugnt!!!
Ego: tror jag blivit en kärring. Har börjat virka en filt till bebis. Har aldrig haft tålamod för sådan innan och min mamma är en jäkel på allt som har med sömnad att göra. Men nu fick jag konstigt nog lust så då gick jag och köpte lite garn och lärde mig virka =D
57 dagar kvar till BF. Gha helt galet, och jag tycker det är så underbart med alla bebisar som ploppar ut nu =D
Ikväll och i natt hejar jag extra på Jis!!!
Nu blir det en lite promand, sedan en varm dusch. Sen får jag avsluta kvällen i sängen och mys med magen och mina två håriga vänner =D
Jis: oki. Hur känns det nu? haha känner mig seriöst engagerad =) Så kul med alla bebisar som kommer i tråden. Du får ursäkta mig!
Kämpa på Jis, det här fixar ni!!! Heja er
Jis: Nu är det nära tills ni får träffa F. Du är så duktig! Du har en hel hejarklack här som hejar på dig =D Kram