Hej tjejer, gick inte så bra. Plutten är för liten . Gjorde ultraljud på KK kliniken/IVF nordic klinik i gbg, vilket skitställe. Första ultraljudmaskinen var så dålig så han såg bara en graviditet men inget mer o inte var den satt, jag fick klä på mig igen o knalla in på ivf avdelningen där utrustningen var bättre. Upp i stolen igen o läkaren pladdrade på om min äggreserv o äggstockar o skit, kom till sak jag var ju skitnervös. Så hittade han graviditeten igen men såg bara ett tomrum. Då lämnade han mig o hämtade ett tredje ultraljud för o kolla utanpå magen o då äntligen hittade han rätt. Den sitter som den ska o hjärtat pickade på men den var typ fyra mm för liten. Fick lämna hcg prov o fick ny tid till tisdag. Dock sa han att vi skulle ställa in oss på missfall o om det visar motsatsen så blir det en bonus. Tackar !!! Både han o kärringen som tog hcg provet hängde upp sig på att vi varit i köpenhamn o gjort ivf. Man sitter där o e ledsen för ett troligt MF o måste försvara sig. Hade jag varit mig själv hade jag bara sagt att dom har ju i alla fall dugliga UL maskiner på sin klinik, öppet helger o aldrig stängt o kunniga läkare som inger förtroende.
Jaja, har vi en himla tur växer plutt på sig, än är inget dött. Har förstås googlat runt o det är många som fått samma info o som det faktiskt har gått bra för. Hoppas på ett mirakel, ouiii.
Var sååå glad att jag hade min underbara lilla Ludvig o komma hem till. Vad som än händer har jag min guldklimp, o det är en himla tröst.
Nu ska jag försöka sova, tack för att ni tänkt på mig idag. Kram