Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hej tjejer, kul o höra från er och era små . Här går det framåt, Ludvig e en härlig liten kille. Han har en väldigt bestämd vilja o vi har redan fått smakprov på två års trotsen, hihi. Han pratar en massa hela tiden men inte många ord man förstår. Det kommer väl allt på en gång sen kan jag tro.
Hade det väldigt tufft i höstas efter mitt missfall. Fick åka hem från sjukhuset då dom sa att det bara var lite moderkaka kvar som skulle ut o det var på väg. Gick 2 veckor o blödde o det blev bara värre, blev till slut skrapning iaf då det satt kvar mer än vad dom sett på DS. Vi satte igång nästa försök i början av jan. 2 veckor med sprutor, gynbesök i både köpenhamn o stockholm. Vi fick avbryta den behandlingen då för få äggblåsor växte till o jag fick en oförklarlig vätskeansamling i slemhinnan, snacka om besvikelse. Jag bad att få ta äl sprutan iaf då det ju var tre blåsor mogna så vi kunde försöka själva. Plusset kom i slutet av Jan o dan efter började blödningarna. I v 6+6 ökade blödningen på rejält o vi åkte in akut på vul. Man såg en hinnsäck, inget hjärta, inget foster. Fick en ny tid 14 dagar senare och då såg allt bra ut . Är i vecka 28 nu. Hade blödningar mer eller mindre de första 18 veckorna som antagligen berodde på