Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Aurora1979 skrev 2012-08-12 10:56:25 följande:
    Ja en förlossning kan man inte planera hur mycket man än skulle vilja!
    Skriver jag gärna under på , trots det brukar det sluta som en positiv upplevelse
  • Kelsson1

MissCat: Jag hann ju få slangen för epiduralen insatt men kände varken det eller bedövning inför , var väl värkarna som tog all kraft...

• Kelsson1

MissCat: Vad jobbigt att du ska må så dåligt, hoppas läkaren har något vettigt att komma med!
    Jenni har lärt sig att man kan göra olika ljud med hjälp av fingrarna o underläppen (om du förstår vad jag menar, vet inte vad det heter håller munnen stängd o gör något ljud o drar med fingret ner på underläppen). Hon är så fruktansvärt söt när hon gör det . Annars testar hon väl något nytt nästan varje dag, man minns det bara inte... 

• Kelsson1

Massadillan: Helt rätt att du är lyhörd, men kommer att gå bra allt o snart har du din lilla älskling hos dig !

• Kelsson1

Inanna: Låter ändå som en bra förlossning även om det drog ut på tiden. Mysigt med bebisdoft

7879: Håller tummarna även om jag inte tror att de behövs... 

• Kelsson1

MissCat: Vi kan väl inboxa o diskutera var vi träffas o när
    Skönt att du är sjukskriven tiden ut så du slipper få högre blodtryck på grund av arbetsförmedlingen.
    Bra att de håller koll på dig. När blir det flödesultraljud? 

• Kelsson1

Massadillan: Det är olika det där med fixering, tror att det gick flera veckor här åtminstone. 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011