Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Knytet: Vad bra att du åkte in o fick bekräftat att lilla Ludde mår bra! Håller tummarna att smärtan går över!
Knytet: Vad bra att du åkte in o fick bekräftat att lilla Ludde mår bra! Håller tummarna att smärtan går över!
Sunseed: Även jag blödde i början, var så orolig att vi åkte in v6 till gynakuten o fick tidigt VUL o såg ett hjärta picka på . Så istället för att oroa dig så kan du åka in o få VUL men åk inte innan v6 (gärna först kring v7) för gör man VUL för tidigt så kan man bli mer orolig när inget syns på VUL.
MissCat: Stackaren! Men som sagt det kommer något gott i slutändan så det är bara att stå ut o le .
Vilken vecka är du i nu?
Vikten kan vi ta itu med tillsammans sen när prinsen kommit ut
Vad blev det för vagn?
Jis: Du är så fin, o det är väl inte fel att visa hur bra man kan se ut mindre än ett år efter förlossningen , jag vill inte skrämma upp någon så därför avstår jag från att lägga upp bilder på mig själv
MissCat: Den var ju riktigt snygg, liknar lite vår Emmaljunga (men som du säger har vi lite mindre hjul)
Tänk vad fort tiden går, redan v25. Jag har inte glömt dig o har tänkt att komma förbi, har bara varit rätt mycket de senaste veckorna... Hör av mig när jag hittar en vecka när jag slipper stressa varannan dag
MissCat: , vi kommer förbi snart jag lovar
Massadillan: Det är så i början, man hinner inget annat än att vara med bebis . Det är så det ska vara, vi finns kvar här när Ville är äldre o du får mer tid... Bara kul att höra att allt går bra!
Sunseed: Jag skulle i graviditetsuträknaren här på FL lägga in ÄL FET -6 dagar (30-6=24 augusti) och då räknar den ut att du är i 5+4 (vecka 6)
7879: Rolig liten bebis
Knytet: Skönt att veta vad det beror på åtminstone. Håller tummarna att förlossningen väcker nerven
Sunseed: Väldigt viktigt att komma ihåg är att även om du inte mår illa en enda dag så har du lika normal graviditet som de som mår illa! Så njut av graviditeten för helt ärligt är illamåendet väldigt överreklamerat
Vänta inte för länge med shoppingen bara , det är väldigt mycket pengar som man ska ut med om man köper allt samma månad...
MissCat: Härligt att ha fått hem så mycket saker
Najje: Dina små är verkligen fina!
7879: Vad tråkigt att jag redan är uppbokad på tisdag, hade annars gärna tagit en fika!