Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
7879: Så fin mage du har! Tiden till på tisdag kommer att gå fort, roligt att få se bebis igen
Massadillan: Skit i hur mycket de har att göra på BB om du får mer huvudvärk! Stor Kram!
7879: Så fin mage du har! Tiden till på tisdag kommer att gå fort, roligt att få se bebis igen
Massadillan: Skit i hur mycket de har att göra på BB om du får mer huvudvärk! Stor Kram!
7879: Härligt att allt såg bra ut på UL!
Tror ni att det är en ny bebis som kommit till tråden kanske
Massadillan: Hellre att du får vara inlagd om blodtrycket börjar stiga. Stor Kram o hoppas på bebis snart!
MissCat: Glöm inte pralinerna , de är viktiga om du ska efterlikna Peggy Bundy . Tänk vad mycket vi kvinnor får stå ut med för att "producera" avkomma . Stor Kram!
Massadillan: Hoppas att allt är bra med er!
MissCat: Ska försöka hinna med ett besök, var verkligen trevligt förra gången. Är det ok om hunden följer med nästa gång (hon hittar på så mycket bus när hon är ensam)?
Knytet: Tänk vad tiden går fort! Redan v20, tyckte det var bara ett par veckor sedan du fick plus . Helt rätt, ny tid innan du går därifrån...
MissCat: Så fort jag har repat mig från att ha umgåtts med svärmor så kommer jag (ska träffa henne imorgon o under helgen)
Najje: Jag vet, jag med!
Knytet: Skynda dig på att shoppa annars blir det stora utgifter mot slutet som du inte orkar med. Vi började nog så smått redan kring v17. Vi räknade med att köpa något "större" varje månad, att försöka pytsa ut inköp av vagn, spjälsäng, skötbord osv så man slapp lägga ut så mycket en enda månad. Just inköp av vagn rekommenderar jag att ni åker ut redan i helgen o börjar titta o klämma på för där behövde åtminstone vi flera besök o fundera längre tid innan vi bestämt oss. Emmaljunga som vi sedan fastnade för kan ha kring 10v leveranstid så man får vara ute i god tid.
Härligt att du har en fin kula som inte går att gömma, lägg gärna upp en bild!
Knytet: Om du är i närheten av Solna C kan vi fika tillsammans någon dag