Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Knytet: Vilken underbar kula!

• Kelsson1

Hoppas att hon är så upptagen med sin lilla bebis att hon inte hinner ägna oss en tanke!

• Kelsson1

Men kan ju vara att hon ligger inlagd på sjukhuset o vilar upp sig o kan därför inte höra av sig. Det var ju därför hon inte hörde av sig förra gången...

• Kelsson1

Massa: Vad härligt att äntligen höra från dig , har väntat så! Stort Stort Grattis till lilla prinsen! Är så glad att ni mår bra trots jobbig och lång förlossning!

• Kelsson1

Massadillan: Han är helt underbar! Gör du rätt i, prioritera din lilla prins vi finns här sedan när du har mer tid

• Kelsson1

Knytet: Jag hade också ont långt ner i magen minns inte vilken sida, åkte in på kontroll på gynakuten för att vara säker. Allt var bra. Ringde aldrig i förväg, var jag orolig ville jag ha koll av läkare o inte bli lugnad per telefon. Tycker att du åker in för kontroll istället för att oroa dig! Är säkert ingen fara men skadar aldrig att kontrolleras.

• Kelsson1

Sunseed: Är så glad över att få välkomna dig hit! Alla har vi varit nervösa första gången vi skrev i den här tråden. Jag är helt övertygad om att allt kommer att gå bra nu och den 9 får du se hjärtat ticka på som den ska !

• Kelsson1

Knytet: Jag skulle om jag var du åka in till gynakuten eller om det redan är obstretiska för kontroll! Hoppas att det blivit bättre.

• Kelsson1

Sunseed: Det är bara de bästa människorna som är i den här tråden . Alla har känt samma oro o glädje, här förstår vi varandra. Har man frågor är det att bara ställa de o finns ingen gräns på hur mycket eller lite man får/måste skriva

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011