Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Knytet: Vilken underbar kula!
Knytet: Vilken underbar kula!
Hoppas att hon är så upptagen med sin lilla bebis att hon inte hinner ägna oss en tanke!
Men kan ju vara att hon ligger inlagd på sjukhuset o vilar upp sig o kan därför inte höra av sig. Det var ju därför hon inte hörde av sig förra gången...
Massa: Vad härligt att äntligen höra från dig , har väntat så! Stort Stort Grattis till lilla prinsen! Är så glad att ni mår bra trots jobbig och lång förlossning!
Massadillan: Han är helt underbar! Gör du rätt i, prioritera din lilla prins vi finns här sedan när du har mer tid
Knytet: Jag hade också ont långt ner i magen minns inte vilken sida, åkte in på kontroll på gynakuten för att vara säker. Allt var bra. Ringde aldrig i förväg, var jag orolig ville jag ha koll av läkare o inte bli lugnad per telefon. Tycker att du åker in för kontroll istället för att oroa dig! Är säkert ingen fara men skadar aldrig att kontrolleras.
Sunseed: Är så glad över att få välkomna dig hit! Alla har vi varit nervösa första gången vi skrev i den här tråden. Jag är helt övertygad om att allt kommer att gå bra nu och den 9 får du se hjärtat ticka på som den ska !
MissCat: Vad roligt att höra att TUL gick bra! Så fina bilder på busungen
Knytet: Jag skulle om jag var du åka in till gynakuten eller om det redan är obstretiska för kontroll! Hoppas att det blivit bättre.
Sunseed: Det är bara de bästa människorna som är i den här tråden . Alla har känt samma oro o glädje, här förstår vi varandra. Har man frågor är det att bara ställa de o finns ingen gräns på hur mycket eller lite man får/måste skriva