Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Inanna: Lilla Li är ju helt underbar!
Inanna: Lilla Li är ju helt underbar!
Inanna: Skulle gärna gosa lite
7879: Tar gärna en fika någon annan dag!
Sunseed: Klart du blir kvar!
Jag rekommenderar att gå ut o känna på olika barnvagnar väldigt fort efter v12. Kan ta tid innan man bestämmer sig (finns så många olika därute) och sedan kan det vara 10 veckors leveranstid på en del vagnar...
Sunseed: Vet inte vad du är ute efter för vagn men vi älskar vår Emmaljunga Classic Sport med lufthjul
MissCat: Att de vågar vänta till en vecka innan BF när du ett tidigare barn tittat ut tidigare. Jag hade förväntat mig att de sätter in planerade datumet minst två veckor innan BF. Men men de vet väl vad de gör (hoppas jag)
Massadillan: Härligt att höra från dig, så mysigt med en nyfödd . Snusa lite extra på honom från mig
Jenni är lite förkyld men annars mår hon bra.
7879: Träffas gärna, säg bara när du kan så hoppas vi att jag inte är uppbokad just då
Sunseed: Helt perfekt med gratissaker , jag har fått ärva en hel del från syrran (hon fick ju en dotter bara några år före oss)
MissCat: Skönt att de övervakar dig så noga nu.
När du har lilla prinsen på bröstet skiter du fullständigt i att du ligger inne över jul . Men som du säger om proteinet o blodtrycket fortsätter att öka så blir det nog inte att vänta så länge innan de gör KS.
Sunseed: En bekant till mig kastade en kniv (!) efter sin man när hon var gravid, bör kanske tillägga att kniven missade (som tur är). Så känslostormar är att vänta och innan någon frågar nej det var inte jag som kastade kniven . För mig räckte det att bli förbannad, skrika o gråta en skvätt...
MissCat: Jenni föddes den 10 december o vi gjorde inte något (annat än att maken lagade julmat) o var inte det minsta stressade . För vem bryr sig om pynt när man har en bebis att titta på??? Helt rätt tänkt du har en bra ursäkt för att slippa julstressen, innan så är du höggravid o SKA inte göra ett smack och efter så är du nyförlöst . Kan det bli bättre?