Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
7879: Helt ok, jag har rätt mycket också på G just nu
7879: Helt ok, jag har rätt mycket också på G just nu
Sunseed: Som de andra skriver så hade jag också som extrem mensvärk plus en riktigt kraftig blödning som symptom vid MF, inga knivar här inte...
Knytet: Vad roligt med shopping. Vill också veta vad det blev för vagn
Sunseed: Min bästa vän var Novalucol , åt de som godis nästan
Knytet: Verkligen fin vagn, inte helt olik vår Classic Sport . Huvudsaken att man är själv nöjd. Det blir mycket pengar man ska ut med. Är så glad över att vi fått ärva så mycket men det är roligt att köpa också.
Sunseed: Vanliga torkade katrinplommon fungerar också (åtminstone för mig)...
Najje: Även jag bad om Novalucol på förlossningen, hade missat att packa ner det i BB väskan
Gloxi: Välkommen
Håller med, även magnesium är bra mot förstoppning men hjälper även så man inte får så ofta kramper i benen...
Sunseed:
Sunseed: Huvudsaken att det fungerar för dig
7879: Enligt boken av Gudrun Abascal så kräks många kvinnor när bebisen går förbi en viss punkt i förlossningen. Det missade min BM totalt o trodde att jag kräktes för att jag hade ätit en mandarin! Hon trodde inte att det gick så fort som det gjorde för mig när hon stirrade sig blind på CTG kurvan...
MissCat: Låter obehagligt med tömning men tycker ändå att det är bra att de försöker göra något för att du ska bli av med UVIn. Bra även att blodtrycksmedicinen hjälper, hoppas att du slipper mer protein i urinet o att bebis snällt stannar i magen minst till v35. Kram