Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
7879: Lagom storlek på bilden o du har en väldigt fin mage!
7879: Lagom storlek på bilden o du har en väldigt fin mage!
MissCat: Hoppas att tennisdojorna passar o ni får en fin kryssning.
Knytet: Otroligt fin mage!
Massadillan: Skönt att du mår bättre o att du tänkt ta upp det med BM.
Det är ingen fara med mig, vet att hösten är jobbig men även att det är rätt snart över
MissCat: Fått låna pulka från syrran
Sunseed: Började använda mammabyxor från v13 och större tröjor ett par veckor tidigare .
Bra att du ser till att få svar.
Grublerierna hör till, jag var också väldigt osäker på om jag skulle bli bra mamma eller inte. Vissa dagar var jag till o med övertygad om att jag inte skulle bli bra och tyckte väldigt synd om mitt ofödda barn. Det går över man gör bara så gott man kan. När bebis väl är här har man sällan tid över till grublerier
Stor Kram!
MissCat: Magen är nästan lika fin på bild som i verkligheten (verkligheten är alltid bäst )
Sunseed: Jag hade gått ner i vikt en hel del ett par år innan försöken så direkt efter ÄP började jag använda mina "tjockisjeans" och övergick till mammabyxor som sagt i v13 (vågade inte tidigare på grund av hjärnspöken )
7879: Ja man lär sig så länge man lever
Sunseed: Helt underbara nyheter. Helt rätt, släpp alla nojjor o NJUT!
kattm: Oooo vad roligt med VUL redan imorgon, härligt att få höra om resultatet sen .
Hoppas magen lugnar ner sig.
MissCat: Skönt att det är bra vecka nu.
Kattm: Skickar varma kramar även här!
MissCat: Skönt att det var falskt larm o att du fick hjälp. Kram!
MissCat: Trodde nästan att lilla killen tittat ut redan när det varit så tyst . Hoppas ni får det skönt på kryssningen.
Sunseed: Känner igen det där med att graviditeten blev lite jobbigare än vad man räknat med men som du själv säger så är det värt det med tanke på vad man får i slutändan . Stor Kram!