Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson1 skrev 2011-05-25 16:41:16 följande:
    Strössel: Förstår dig, men tror inte att jag kommer att kunna hålla mig lika länge utan att jag köper något. Än har jag inte heller köpt något men det är förståeligt har ju precis kommit till v12, funderar på att börja titta på något efter KUB...

Förresten om någon är intresserad av allt gratis man kan få till bebis hittade jag den här tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56698850.html
    Jag blev medlem i Liberoklubben =) varför funkar inte mina smile gubbar ?
  • strössel

Jag kan knappt heller skriva här och inga smilisar varit så i 3 dagar nu irreterande, och även att jag gör mellanrum mellan olika texter så skriver den oftast ihop dom ändå nåt skumt är det.

Vickan l: Vad blir det för färg på vagnen har du bestämt det ? Jag ska lägga handpenning nästa gång vi åker dit, har 4 mil dit så jag får se när vi åker dit igen. Emmaljunga hade ju semester v 28-31. Grattis till v 19 !

• strössel

Speck: Tiden bara springer iväg, men jag kommer inte ifatt dig va inte orolig haha ! Du är först ut sen blir det Vickan eller jag då det bara skiljer en vecka mellan oss. Det kommer bli så roligt när dom väl har kommit.

• strössel

Kelsson: Nej jag använder min dator men nåt fel är det.

Jis: Härligt med en liten mage njut !

Vickan l: Kommer bli supersnyggt oavsett vad du väljer, jag har velat 1000 gånger innan jag bestämde mig.

Hörs i morgon efter mitt RUL håll tummarna för mig !

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-05-25 22:06:57 följande:
    Strössel: Vilken webbläsare? Dags att byta? Har inte haft problem med Firefox...
    Internet explorer 9 som min man la in för några veckor sen och den verkar ha strulat hela tiden, ska tvinga han byta tillbaks till min gamla !
  • strössel
    Kelsson1 skrev 2011-05-25 22:11:03 följande:
    Strössel: Låt han ha kvar den. Installera bara in Firefox också den är superbra, har använt den i flera år... googla bara på firefox + download gratis o laglig.
    Då gör vi det i morgon tack för tipset !
  • strössel

Hemma från RUL och det gick superbra alla mått stämde och bebisen var så söt, läkaren hade inget att anmärka på =) Min bebis var 23 cm idag och det firade vi med att köpa dom första bebiskläderna, en dress strumpor och vantar det var på rea. Men nu dröjer det ett tag innan jag köper nästa grej, så nu firas det med bio ikväll med.

Tänkte lägga upp bild men inget funkar !

• strössel
    Vickan I skrev 2011-05-26 12:19:39 följande:
    Åh strössel. Vad underbart att höra. Stort grattis. Kul fira lite sådär. Vilken lättnad. Nu kan du se till att njuta stort av ert lilla mirakel. Kram

Det kommer gå superbra för dig med, jag var så nervös så jag trodde jag skulle dö och så fick vi vänta i 20 minuter innan vi fick komma in. Höll på att börja gråta när hon sa att allt var perfekt, var nog en blandning mellan glädje och stress.

• strössel

Tack jis och Kasa läkaren visade en massa när hon gick igenom hela bebisen, jag sa det till henne helt otroligt hur mycket man kan se. En hel halvtimma fick vi se på bebisen det var mysigt, nu får vi hoppas att jag inte somnar på bion i kväll sov så dåligt i natt.

• strössel

Carlan: Vi fick inte veta om det blir en flicka eller pojk, min man frågade då sa hon det är så svårt att se sen pratade hon bort det så att säga.

Kelsson: Det är kul att få med sig bilder hem =) vi fick tre stycken.

Tittar in i morgon är så trött god natt mina vänner !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011