Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Förresten om någon är intresserad av allt gratis man kan få till bebis hittade jag den här tråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56698850.html
Jag kan knappt heller skriva här och inga smilisar varit så i 3 dagar nu irreterande, och även att jag gör mellanrum mellan olika texter så skriver den oftast ihop dom ändå nåt skumt är det.
Vickan l: Vad blir det för färg på vagnen har du bestämt det ? Jag ska lägga handpenning nästa gång vi åker dit, har 4 mil dit så jag får se när vi åker dit igen. Emmaljunga hade ju semester v 28-31. Grattis till v 19 !
Speck: Tiden bara springer iväg, men jag kommer inte ifatt dig va inte orolig haha ! Du är först ut sen blir det Vickan eller jag då det bara skiljer en vecka mellan oss. Det kommer bli så roligt när dom väl har kommit.
Kelsson: Nej jag använder min dator men nåt fel är det.
Jis: Härligt med en liten mage njut !
Vickan l: Kommer bli supersnyggt oavsett vad du väljer, jag har velat 1000 gånger innan jag bestämde mig.
Hörs i morgon efter mitt RUL håll tummarna för mig !
Hemma från RUL och det gick superbra alla mått stämde och bebisen var så söt, läkaren hade inget att anmärka på =) Min bebis var 23 cm idag och det firade vi med att köpa dom första bebiskläderna, en dress strumpor och vantar det var på rea. Men nu dröjer det ett tag innan jag köper nästa grej, så nu firas det med bio ikväll med.
Tänkte lägga upp bild men inget funkar !
Det kommer gå superbra för dig med, jag var så nervös så jag trodde jag skulle dö och så fick vi vänta i 20 minuter innan vi fick komma in. Höll på att börja gråta när hon sa att allt var perfekt, var nog en blandning mellan glädje och stress.
Tack jis och Kasa läkaren visade en massa när hon gick igenom hela bebisen, jag sa det till henne helt otroligt hur mycket man kan se. En hel halvtimma fick vi se på bebisen det var mysigt, nu får vi hoppas att jag inte somnar på bion i kväll sov så dåligt i natt.
Carlan: Vi fick inte veta om det blir en flicka eller pojk, min man frågade då sa hon det är så svårt att se sen pratade hon bort det så att säga.
Kelsson: Det är kul att få med sig bilder hem =) vi fick tre stycken.
Tittar in i morgon är så trött god natt mina vänner !