Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack så mkt ! :) Är lycklig !! Ligger o njuter ! Allt är underbart !!

Lindis ! Stort GRATTIS :) va härligt !!

• skatten12

Eileen : men Gud?? Gränser ? Har dem inga?? Tog hon på dig när du va naken ? Nä fy! Stackare :( vissa männiksor gör precis vad dem tycker o tänker ! Utan att tänka längre än näsan ! Haha tycker gott dy kan ifrågasätta hennes mage!! Haha

Kasa : haha han fiser i sömnen istället :) söta dem där! :)

Najje: men är nog inget du ska oroa dig för . Vilken v vsr du i på vul ?
    Jag gjorde vul 6+0 då var de 3-4 mm o nu 12 7+5
    Vad har ni andra haft i v 8??

• skatten12

Kan de inte ha göra Me att dem är 2
    Me? Bara en tanke :)

Lindis : 1/5 sa bm :) kan kanske inte rikigt gå efter de ännu :) men efter ul sen så vet dem ju mer :)

• skatten12

Tack tack tack !!:) ja nu njuter jag :) mått illa så hemskt i kväll ! Men tar jag så gärna ! Och molvärk :) Asså? Växer de 1
    Mm per dag? Jösses :)

Kelsson : ska med söka nytt under min mamma ledighet!
    Najje: förklarar ju saken :) du ska se att allt är bra :)
    Lindis : ja nu kan vi njuta !! Hehe bara några få dar emellan ! Kul !!:) undrar om de blir i april eller maj ?:) haha ! Fick du höra Hjärtljuden med ?

Nytt vul för mig 5okt :) är då 9+3 tror jag :)
    Undra hur mkt man ser då ;)!?
    Sov så gott alla :)

• skatten12

Aurora : håller med dig!! Vsrför säger dem så? Vänta du bara !! Men Jsg kanske inte får ett barn som skriker hela nätterna ? Kanske Får ett med kolik ? Vem vet ? Man ksn inte säga så. Att vänta du bara , sen när dem
    Blir äldre , då ska fe vara jobbigt att gå i affärer , på stan mm ? Why? Det är väl upp till var o en hur
    Man uppfostrat Sina barn ?? Åh kan bli så arg på sånt !!

• skatten12

Förstår er poäng till viss del ! Men bara för man har barn skall man som mamma o pappa inte kunna ta ett glas vin till maten ?

Vad skall hända ? Blir barnet akut sjuk? Få skulle jag aldrig sätta mig i en bil , utan ringa. En ambulans ! Och hade mina barn visat att dem är Påväg till att bli sjuka eller var sjuka skulle jag kanske inte dricka för att vara förbered om jag behöver köra till sjukhuset.

Jag tycker de är fruktansvärt jobbigt nu när man själv är nykter . Jisses vad andra luktar mycket sprit o rök på fester ! Hua!

• skatten12

Förlåt ! Menade inget illa , menade bara att
    Man kan ju inte låsa upp hela sitt liv för det kan hända nått . Nu fick ni åka till sjukhuset , va väl kanon bra att du kunde köra . Men skulle det hända så hade jag nog kunnat fixa en människa som körde oss till sjukhus .
    Får hoppas de inte händer just den dagen jag o min man tatt ett glas vin :)

Jo förstår om du tycker det är jobbigt om du haft de i din vardag och nån som inte kan kontrollera det :( Kram

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011