Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Asså ? Även fast Man vart de några mån ? Eller är de föregående år dem räknar på? För då ligger jag ju surt till när jag varit borta mkt !!:(

• skatten12

Okaj !! Är fast anställd o kanske varit sjukskriven 4-5 mån detta år. Så så fett blir de nog ej !

Ska duscha nu sen vul !
    HÅLL TUMMARNA ! Så nervös nu!:(

• skatten12

Tack Eileen :) allt gick jätte bra och den rullar runt sparkade o vinka ! Nu kan jag slappna av :) några v till nästa ul :) mys !!
    Hur går de för dej med handen!!?

• skatten12

Tack :):) 2.5 cm från huvud till rumpa v 9+4 :) hjärtat slog så fort så!:) mysigt ! Herregud vad jag gråtit glädje tårar denna morgon

• skatten12

Tack :) Hjärta Så mysigt ! =) kommer sova gott i natt :) Legat hela eftermiddagen och sovigt ! gud så gött!

Kelsson: Vad skönt! =)

Enya 70: Grattis =)=)

• skatten12

Är de det med minskade fosterrörelser ? Usch ja ! Sånt vågar
    Msn inte kolla på :( men tjejer det blir bra för oss nu! Nu är de våran tur !!

Karmosin tusen tack :)

• skatten12

Eileen : gott att bli av
    Med bandage på tis :) är lite torrt o så under nät jag sett andra , men dom har fick inte skrubba , och man vågar inte heller då de känns väldigt äckligt ! Du får viss plåster mm
    ! Såret är ca nån Cm .. Du ska se e blir bra :)
    Ska dj göra vänster innan bebis me ??

• skatten12
    Eileen1 skrev 2011-10-07 10:46:49 följande:
    Dealiy, allt är bättre än den här klumpen till bandage, är ju fan som gips:( vill bara få på mig jackan så man slipper frysa ihjäl, vill gå ut ju...skönt om det bara blir plåster, trodde kanske det skulle bli nytt bandage men mindre som får ta av. Kan bara bli bättre nu. Vänstern är bara normal gravid karpaltunnel så den får jag leva med fram till födsel sen bör den bli bra när vätskan försvinner och grav hormonerna. Så just nu kämpar jag med att använda vänster och ignorera smärtan. Inget vidare snyggt bordskick... fick perspektiv på allt igår när jag fick veta att en kollega drabbats av en dödlig sjukdom, vill bara åka till jobbet och gråta med dom andra men får vänta till jag kan köra bil igen hoppas på nästa vecka när handen är fri. Ska ringa jobbet i e.m.
    Nej du får en stöd skena, du kommer inte våga böja handen  och får nog inte heller dessutom.? Så va de för mamma iaf =) sen träning du ska göra flera ggr om dagen och rulla handen mot nån sak tror jag de va, mm. de är lite att gå igenom =) men skönt att de blir bättre!!

Usch stackars :( förstår om du bara vill åka dit :(

Gula me lite brunt i mina flytningar, Jag blir fan galen! Kan man inte få ha lugn i kroppen mer än 1 dag ??
  • skatten12

Oj va bra att få sånt:) har jobbat hela helgen men läst lite granna :)

Gott att det gick bra för er på bb ! Hemskt jobbigt o vara orolig :(

Har en fråga: hur känns foglossning resp "växtVärk i ligamenten mm ?" stramar o hugger idag när jag reser mej ex eller går ut bil mm? Högg till som sjutton när jag nös!!
    Gula flytningar foraätter men antar de är normalt med hormoner
    Mm . :) bm besök tisdag :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011