Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Asså ? Även fast Man vart de några mån ? Eller är de föregående år dem räknar på? För då ligger jag ju surt till när jag varit borta mkt !!:(
Asså ? Även fast Man vart de några mån ? Eller är de föregående år dem räknar på? För då ligger jag ju surt till när jag varit borta mkt !!:(
Okaj !! Är fast anställd o kanske varit sjukskriven 4-5 mån detta år. Så så fett blir de nog ej !
Ska duscha nu sen vul !
HÅLL TUMMARNA ! Så nervös nu!:(
Tack Eileen :) allt gick jätte bra och den rullar runt sparkade o vinka ! Nu kan jag slappna av :) några v till nästa ul :) mys !!
Hur går de för dej med handen!!?
Tack :):) 2.5 cm från huvud till rumpa v 9+4 :) hjärtat slog så fort så!:) mysigt ! Herregud vad jag gråtit glädje tårar denna morgon
Tack :) Så mysigt ! =) kommer sova gott i natt :) Legat hela eftermiddagen och sovigt ! gud så gött!
Kelsson: Vad skönt! =)
Enya 70: Grattis =)=)
Är de det med minskade fosterrörelser ? Usch ja ! Sånt vågar
Msn inte kolla på :( men tjejer det blir bra för oss nu! Nu är de våran tur !!
Karmosin tusen tack :)
Åh vad jag gråter ! Drömmen om ett barn ska jag verkligen följa !
Eileen : gott att bli av
Med bandage på tis :) är lite torrt o så under nät jag sett andra , men dom har fick inte skrubba , och man vågar inte heller då de känns väldigt äckligt ! Du får viss plåster mm
! Såret är ca nån Cm .. Du ska se e blir bra :)
Ska dj göra vänster innan bebis me ??
Oj va bra att få sånt:) har jobbat hela helgen men läst lite granna :)
Gott att det gick bra för er på bb ! Hemskt jobbigt o vara orolig :(
Har en fråga: hur känns foglossning resp "växtVärk i ligamenten mm ?" stramar o hugger idag när jag reser mej ex eller går ut bil mm? Högg till som sjutton när jag nös!!
Gula flytningar foraätter men antar de är normalt med hormoner
Mm . :) bm besök tisdag :)