Inlägg från: Eileen1 |Visa alla inlägg
  • Eileen1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel: vilka konstiga föräldrar och syrran var åxå med säger du, låter helt mysko att köra 25 mil fika 2 timmar och köra hem igen utan att ägna nån särskild tid åt sitt barnbarn. Stackars din man, hoppas du kan trösta honom och att ni sen kan glädjas tillsammans med din familj. 

• Eileen1

Anderska jag var på gravid vattengympa igår, det är som du säger höjdpunkten på hela veckan:) varmt vatten och BM som
    Ledare så en massa prat om
    Förlossning och övning på profylax har vi i passet. Lycka till på skrivprovet. Och sen på uppkörningen såklart, vilken jul klapp du kommer få!

• Eileen1

Ja dessa män...min har spelat cool lugn och tycker att jag stressar och oroar mig för allt. Här håller fortfarande projekt babyskydd igång. Babyskyddet har vi haft hemma i 2 månader och jag har bett honom kolla att allt funkar hur många gånger som helst, själv kan jag inte pga händerna annars hade jag gjort det för länge sen. så hände detta med reparationen som jag gick i taket för. Vår bil är ju hemma igen och häromdan lovade han att testmontera...tror ni vi har izofix i vår bil?! NEJ det har vi inte, det är bara förberett för att montera i det i bilen...suck!
    Det heter att det är standrad i alla bilar sen 2007 men det innebär att det är standard att alla har det förberett...men ett tillval om man ska ha det isatt. Så i morse åkte han till Volvo och hämtade fästen och i helgen ska han försöka montera allt själv för dom har tid tidigast på måndag eller tisdag....min man är IT nörd...bara lite småhändig. Ja ja det blir som det blir men att allt ska göras i sista sekunden STÖR mig speciellt nu med detta humör. Nu är han så nervig så varenda nagel är nerbiten till ingenting, såg det igår när jag skulle fixa dom och måla dom svart ( dom har julfest ikväll med tema punk så han ville ha svarta naglar) Nästan så han inte tänkte gå ifall vi ska till BB men jag vägrade, en hel vecka kvar ju och om händer just ikväll ringer jag ju hem honom. 

• Eileen1
    Kelsson1 skrev 2011-12-09 15:15:16 följande:
    Ligger o väntar på besked om det blir igångsättning eller om vi får åka hem. Blir det igångsättning så var maken inte hispig i onödan. Verkar vara början av havandeskapsförgiftning här... Skriver från telefonen, kommenterar senare. Kram
    Ibland blir det rätt, alltså att maken stannade hemma, han kanske fick en magkänsla. Så tur i oturen kanske du blir igångsatt nu och imorgon är er lilla bebis här. Lycka Till oavsett vad det blir för beslut. Och du, strunta i att kommentera, har du ork kvar så uppdatera oss gärna vad som händer. KRAM
  • Eileen1
    skatten12 skrev 2011-12-12 16:36:26 följande:
    Kelsson: Stooort grattis!!!

Va hos Bm idag. lågt blodsocker efter lunch? :/ bm är lite snurrig med så länner mej så osäker, men 3,8 efter mat lixom? Hur har erat legat på ??hb va lite lägre så ska äta tabletter, hjärtljud 157 :) o magen växer som den ska! 23cm ovanför navlen va livmodern =)
    Hmm vet inte vad blodsockret brukar ligga på, här gör vi glukosbelastning i v.28 det görs på ALLA. 
    Härligt att magen är lagom stor:) nu ska du bara följa din egen kurva, kommer bli toppen detta!  
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011