Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: Även negativa känslor får man ha trots att man är IVF gravid, vi är inga robotar för det .
    Inte konstigt om du har extra hormoner med enäggstvillingar . Sämre nyheter kunde man få, stort grattis!

7879: Har ingen erfarenhet av trotsiga barn så har tyvärr inget vettigt att komma med. Tycker bara att din man borde visa mer hänsyn till dina känslor speciellt nu när du är gravid. Stor Kram

MissCat: Hoppas han får stanna i magen i några veckor till!

Massadillan: Koncentrera dig på lilla Ville du, vi finns kvar här när han är större o du får mer tid  

• Kelsson1

Sunseed: Jag var väldigt varm under graviditeten o eftersom jag hade BF i början på december vägrade jag köpa jacka utan lånade en (väldigt tantig o stor en)

• Kelsson1

Sunseed: Man är väldigt trött i början men du har väl möjlighet att bara pipa in på labbet o be de ta hb på dig så vet du om det är dags att börja med järntabletter eller inte?

• Kelsson1

MissCat: Jenni hasar omkring o hittar på bus , tycker hon utvecklas mer språkligt än kroppsligt så hon är inte ens på gång att börja gå än. Men hon härmar gärna oss när vi pratar o har sagt flera ord (varje ord bara en gång o vägrar att göra om det )
    Trodde nästan att du åkt in för du har inte hört av dig  

• Kelsson1

MissCat: Enklast för mig att ta mig till Solna C men hunden gillar inte att bli lämnad ensam så om hon fortfarande är välkommen hem till dig trots att hon är blöt o sandig efter promenaden så kommer vi gärna hem till dig om du orkar . (extremt lång  mening, hoppas du orkade läsa )
    Min syster lugnade mig o sa att det finns fortfarande inga 15åringar (när de är friska) som inte kan gå så jag är faktiskt förvånansvärt lugn.

7879: Jenni är faktiskt en liten smilfink , ler glatt åt alla som går förbi o tittar de på henne kan de inte heller låta bli att le  

• Kelsson1

kattm: Klart allt kommer att gå bra nu, Ingrid kommer att få syskon! Stort Grattis även här!

• Kelsson1

Knytet: Solig
    Tänk så fort tiden går, redan tredje trimestern, snart är det dags för förlossning

Sunseed: Räcker så bra med en liten. Stort grattis till lyckat VUL

MissCat: Jag är också upptagen på måndag. Jag får kolla under helgen hur Jenni mår innan jag bokar in något. 

• Kelsson1

Ego: Just nu liknar Jenni "Beetle Juice" (om någon minns filmen från 1988 ). Håret står upp o hon har svart mun efter blåbärspuré

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011