Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: Till mig sa sköterskorna att skillnad mellan flytningar o fostervatten märker man bäst om man torkar sig med papper. Vatten rinner rakt igenom pappret när flytningen lägger sig som ovanpå pappret. Hoppas att det är bara mycket flytningar annars skulle jag inte sitta i telefonkö till 1177 utan åka in till gynakuten/förlossningen (beroende på hur långt gången du är) för kontroll! Hoppas att det inte var annat än flytningar. Kramar!

• Kelsson1

Knytet: Man kan skriva i med i brevet till förlossningen om man vill ha med studenter eller inte. Jag skrev att jag hade inget emot BM studerande men behövdes sprutor skulle bara sådana som var väldigt duktiga få sticka mig (spruträdd o extremt svårstucken)...

• Kelsson1

7879: Skickar en varm kram! Kan bara säga att ta inte ut någon sorg i förskott, du hinner sörja när det väl är dags.

• Kelsson1

7879: Kom bara ihåg att alltid tala om för honom att du älskar honom! Min pappa gick bort hastigt så jag hann aldrig säga hejdå o enda trösten var att vi alltid hade talat om för varandra att vi älskar varandra. Annars hade åtminstone jag tyckt att det var något jag hade ångrat för evigt om jag inte hade hunnit tala om för honom att jag älskar honom...

• Kelsson1

7879: Vi är väldigt kramiga av oss i familjen så det är alltid kram när vi träffas o kram när vi säger hejdå o så säger vi ofta att vi älskar varandra. Som sagt var det en stor tröst när pappa gick bort så fort att jag hann aldrig till sjukhuset för att säga hejdå...

• Kelsson1

7879: Vad mysigt att få se liten igen imorgon
    Jo det var en stor tröst i början även om det var trist att inte hinna dit... 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011