Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: Så ser inte sjukvården ut här. Var i kontakt med VC idag o vägrades boka tid till läkare för att alla tiderna var redan upptagna för nästa vecka och det går minsann inte att boka till veckan efter! En vecka i taget! Får väl skicka en fråga till verksamhetschefen o fråga vad denne skulle tycka om resor o biljetter också kunde bokas bara en vecka i förväg... Fin framförhållning...
    Vad roligt med många UL att se frememot  

• Kelsson1

Sunseed: Ska kolla om det går att boka tid via nätet nu under helgen... Annars vet jag inte vad jag gör, byter VC eller?
    Skönt att du börjat få luft, hoppas du blir bättre fort! 

• Kelsson1

Sunseed: Grejen är den att jag har inget emot att vänta, bara jag FÅR boka en tid. Jag har däremot inte möjlighet att ringa de 10ggr innan jag får en förbannad tid. Som i fredags, man kommer fram till tidsbokningen o får inte boka tid längre fram för deras bokningssystem går bara en vecka framåt! Det är DÅLIGT.

• Kelsson1

Sunseed: Det är bara det att jag sitter själv i telefonsupport o då om jag har samtal precis när de försöker ringa så måste jag neka samtalet o då kan det hända att de ringer igen först under eftermiddagen...

• Kelsson1

Sunseed: Du bara får inte skrämmas sådär! Blev helt kall! Tur att du är i bra händer o att bebis mår bra! Stor Kram!

• Kelsson1

Sunseed: Lade in begäran om läkartid i mina vårdkontakter o där stod att de skulle höra av sig inom 5dagar! så vi får se...
    Men om de inte gett någon procentsats tror jag att du får andas djupt o försöka tänka på annat tills det är dags för nästa kontroll! Stor Kram! 

• Kelsson1

Sunseed: Skulle han vara alarmerande liten skulle de inte vänta i två veckor innan de kollar moderkakan o flödet. Så tror inte att det är någon fara!

• Kelsson1

Sunseed: Skönt att du mår bättre.

7879: Borde vara förbjudet för så små att få förkylning. Stackars liten, hoppas det blir bättre fort.

MissCat: Hur är det med er?    

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011