• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hemulen: Låter jobbigt med sådana besvär under graviditeten och till råga på allt har du också fått nästäppa. Jag hade ju turen att vara en av dem som mår bra under graviditeten så jag kan inte mer än komma med medlidande kramar och hoppas att det lättar lite för dig samt att det släpper när bebis kommer!

• 7879

Sunseed: haha ibland skulle jag vilja ha en gillaknapp i tråden. Lät mysigt med badenbaden!

• 7879

Sunseed: vad skönt att du kan kompa istället för att sjukskriva dig mer. Jag är lite bättre i förkylningen men det är en seg en. Hoppas din ger med sig snart, måste vara mycket jobbigare när man är gravid. Ang. Amningskudde så köpte jag en, men har aldrig trivts med den utan jag använder vanliga sängkuddar. Hoppas du hittar någon som passar dig!

• 7879

Sunseed; jag fick mitt snitt två veckor innan. Till mig sa läkaren att de börjar planerade snitt från tre veckor innan när det är föreliggande moderkaka, senast två veckor innan för att de vill undvika att förlossningen sätter igång av sig själv. Hoppas du får svar om det på tisdag. Kram

• 7879

Sunseed: vad skönt med sådan bra hjälp! Jag har en bra vårdcentral här som har öppen mottagning 2 timmar per dag, är super! Är bättre i förkylningen men inte helt bra ännu.

• 7879

Ja det låter bra för jag varken hör, känner smaker eller lukt, iof. Fördelar ibland Gräsänka ikväll, spännande att se hur läggning av stora tjejen går då mannen fixat det sedan lilla kom.

• 7879

Läggningen av stora tjejen gick galant! Nu är det bara lillatjejen och jag framför TVn

• 7879

Det ska jag göra! Ang. Ditt tidigare inlägg om hosta och läcka så känner jag igen det där, kände också att det var lönlöst med böckenbottenövningar då.

• 7879

Så skönt Sunseed! Jag har klarat en natt utsn nässpray så snart är det bra här!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011