Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Sunseed: Så spännande om det inte går vägen för oss nu så får vi kanske ruva tillsammans i höst
Sunseed: Så spännande om det inte går vägen för oss nu så får vi kanske ruva tillsammans i höst
Knytet: Men otroligt roligt att höra, stort grattis till liten prinsessa som är på väg
Häftigt att det lyckades med hemmaförsök.
Här gav tjuvtest klart minus så har gett upp hoppet då jag inte har några symptom heller förutom trötthet som kommer från Crinone. Har ställt in mig på nytt försök i höst.
Knytet: Så är det, man känner sin kropp. De gånger jag fått plus har jag känt på mig att det skulle bli så. Nu inget.
Bara en ynka blastis till. Blir det inget då är vi mer än nöjda med lilla Jenni.
Knytet: Har varit tungt med sjukdomar här också, var tack vare mammas sjukhusvistelse vi körde på med ett försök hastigt o lustigt innan sommaren.
orkidee80: Så roligt att höra, håller tummarna att inga försök behövs
Sunseed: Vi gjorde ett försök i början av sommaren som inte gav något alls. Nu ska vi testa stimulerad FET när nästa mens börjar.
Sunseed: Detsamma, håller tummarna hårt att det blir syskon för er
Knytet: Tack
Hur går det för er?
Knytet: Så spännande, du måste hålla mig uppdaterad sedan
Ska försöka
Knytet: Har ni blivit fler nu
Sunseed: Blev det återföring, är du gravid nu?
MissCat: Hur är det med er?
Ego: Ruvar igen RD5 och som vanligt håller jag på att bli nipprig redan jag är inte gjord för att gå o vänta...